Klopt het op sporza dat Hirschi 9 klassiekers rijdt? Staat alvast nog niet op procyclingstats en ook niet op de sheet die op de leadout staat alleszins...
Volgens mij ga je hem moeten hebben. Grote kans op teampunten in strade en LBL (en mss fleche) + rijdt een uitgebreid programma zonder uitgesproken kopman, krijgt dus veel kansen.
Vorig jaar was hij echt top in de wereld in het najaar, als hij die vorm doortrekt wordt hij een must-have in het voorjaar. Naar mijn gevoel staat hij ook boven Wellens in de rangorde.
Zou jij hem er boven Wellens in je team inzetten? Of liever beide? Ik twijfel nu ook toch, maar denk dat Wellens toch in het begin heel wat punten kan sprokkelen en Hirschi was nog niet echt in grote doen in de Algarve al hoeft dat niets te betekenen.
Volgens mij ga je hem moeten hebben. Grote kans op teampunten in strade en LBL (en mss fleche) + rijdt een uitgebreid programma zonder uitgesproken kopman, krijgt dus veel kansen.
Vorig jaar was hij echt top in de wereld in het najaar, als hij die vorm doortrekt wordt hij een must-have in het voorjaar. Naar mijn gevoel staat hij ook boven Wellens in de rangorde.