Hirschi heeft in 2020 sterk gepresteerd, al dan niet toevallig in de periode waar er minder dopingcontroles waren, maar sinds hij zijn groot contract heeft bij UAE is het toch allemaal wat minder. De enige koersen waar hij sterk scoort zijn die aan het einde van het jaar waar de meeste toppers al een punt achter hun seizoen hebben gezet. Volgens mij kun je hem beter uit de startploeg houden, als zijn vorm in de Franse en Italiaanse koersen toch goed zou zijn kan je hem altijd nog transfereren.
Akkoord, ik neigde ook naar optie Lazkano maar kreeg toch een beetje fomo. Kijken naar Hirschi zijn vorm en in transferen wanneer hij goed rijdt lijkt mij idd een goeie call
Hahaha. Ik denk dat je Hirschi toch wel serieus tekort doet of onderschat. Ik zou je aanraden de UCI ranking eens goed te bestuderen. De man heeft serieus wat gesprokkeld en een grote sprong gemaakt vorig jaar bij UAE. Meer als lazkano (of Wellens).
Waarmee ik niet wil zeggen dat Lazkano of Wellens slechte keuzes zijn voor de wielermanager.
Voor Hirschi kan je strade en MSR afwachten in welke vorm hij verkeert. Alle ballen zijn daar toch op pogacar. Vormpiek wellicht te verwachten in de Ardennen. Maar wie weet wat hij in Vlaanderen al kan. Qua potentieel zou hij in Vlaanderen niet minder moeten zijn dan bv. Powless. Die heeft het niet slecht gedaan vorig jaar.
UCI ranking is echt wel niet iets om je op te baseren vind ik. Hirschi heeft heel veel gereden vorig jaar en daardoor heel wat punten gesprokkeld in UCI, maar als je echt kijkt naar alle grote koersen die hij reed was 10e in LBL mss wel zijn beste resultaat... Ik geloof ook wel dat hij dit jaar weleens een goed jaar zou kunnen rijden, maar zoals reeds gezegd is zijn vorm afwachten mss wel de beste zet.
Ik wil Hirschi echt in mijn team, alleen nog nadenken of dat via het begin of ingeplande transfer zal zijn
Hirschi heeft in 2020 sterk gepresteerd, al dan niet toevallig in de periode waar er minder dopingcontroles waren, maar sinds hij zijn groot contract heeft bij UAE is het toch allemaal wat minder. De enige koersen waar hij sterk scoort zijn die aan het einde van het jaar waar de meeste toppers al een punt achter hun seizoen hebben gezet. Volgens mij kun je hem beter uit de startploeg houden, als zijn vorm in de Franse en Italiaanse koersen toch goed zou zijn kan je hem altijd nog transfereren.
Lazkano en Capiot dus
Extra optie
Hirschi vs Asgreen
Hirschi
Asgreen