Van de grote sprinters heb ik momenteel: De Lie (8M), Philipsen (9M) , Laporte (10M), Pedersen (8M) en Merlier (7M).
Daarnaast heb ik ook nog Meeus (5M), Van Uden (4M) en Fretin (3M).
Dit zijn naar mijn aanvoelen te veel sprinters.
Naast de massasprints, heb ik het gevoel dat De Lie, Laporte en Pedersen meer kans maken in een hardere koers dan bv. Philipsen, Merlier en Meeus.
Maar Meeus en Merlier lijken me wel interessant omdat ze ook in de kleinere wedstrijden (Nokere Koerse, Brugge-De Panne, Scheldeprijs) meedoen, waar er (voorlopig) geen concurrentie is van De Lie, Laporte en Pedersen.
Het programma van Philipsen is nog niet compleet, maar hij lijkt me intrinsiek wel dé snelste en dus een no-brainer als hij voldoende koersen rijdt.
Mijn vragen:
(1) Hoeveel sprinters zetten jullie in jullie ploeg?
(2) Welke sprinters beschouwen jullie als no-brainers?
(3) Wat verwachten jullie van Jonathan Milan (6M)? Hij zou 6 wedstrijden rijden, maar daarvan zijn er 4 in gezelschap van Pedersen. Ik vermoed dat Pedersen altijd de voorkeur zal krijgen?
Laporte is geen sprinter
Jasper disaster, Laporte, Meeus, Van Aert, Pedersen, Thijssen, De lie (Capiot en Fretin)
Jasper disaster, Van Aert, Pedersen en De Lie
Kan aangenaam verassen, maar net zoals Girmay, Jorgenson en Asgreen neem ik toch een voorkeur aan Thijssen denk ik. Alleen ben ik wel echt aan het twijfelen tussen Asgreen en Thijssen.
Ik heb 7 sprinters ( Philipsen, Merlier, Laporte, Meeus, Milan, Pedersen, De Lie)
Philipsen, Perdersen en De Lie
Nu je zegt dat hij 4 samen met Pedersen rijdt ga ik hem er misschien uitdoen
3 echte sprinters(Merlier, Meeus, Merlier)+Laporte, De Lie, Pedersen, Van Aert(sterke sprinters)+Capiot, Braet, Lamperti (3 mln.)
Philipsen, Merlier, (Laporte, De Lie, Pedersen)
Kan wel eens goed scoren, maar zelf neem ik hem niet. Met hem kan je wel het verschil maken in punten denk ik dan