528e. Met dank aan slechts een handvol renners. Hopelijk komen De Lie en Asgreen en n paar andere er nog door, want ik was van plan om mijn transfers op te sparen tot de Brabantse Pijl…..
Rond de 10 000, beter dan vorig jaar gestart alleszins toen ik uiteindelijk nog top 200 eindigde. Dus nu hecht ik weinig belang aan de uitslag. Na MSR eerste balans want dan van alle koersen een beetje gehad.
Ik heb er geen 2 haha, dat is het acc van mijn jongere broer met pidcock. Mijn team is dat van Pogacar, maar ze lijken wel op elkaar, heb met hem te doen; gisteren de lie -> stuyven
Vermits alleen die hoog staan durven posten zal ik maar toegeven dat ik pas ergens plaats 30 000 sta met net geen 500 punten ofzoiets. Ik heb sowieso een ploeg voor het echte vlaamse werk (vanaf E3) maar door sommige zware tegenvallende renners ga ik dit toch niet meer kunnen rechttrekken voor een deftige globale uitslag. Ook van menten verwachtte ik wel wat punten in de kleine sprintkoersen maar die zou na zijn val van gisteren een hersenschudding hebben dus die valt ook weer weg 😅. Het ene jaar is het andere niet zeker…
met de thorianen sta ik 18 de wel drie transfers opgebruikt . miskeken op kung en kragh anderson en de lie stelt me zwaar te leur tot nu . en rui oliviera dadelijk gevallen voor de rest heb ik een topteam
Je moet het niet te moeilijk maken ,ik ben geen fan van het te ver gaan te zoeken,en inderdaad voor de E3 Wout er terug in .En daarna heb ik een zeer goed strategisch plan ,maar kan alleen werken dat niemand die ik voor ogen heb uitvalt en dan heb ik nog altijd plan B.
Ik sta momenteel op de 11488ste plaats bij de mannekes, maar ik ben meer van de vrouwkes 😊,
want daar sta ik op de 212ste plaats.
528e. Met dank aan slechts een handvol renners. Hopelijk komen De Lie en Asgreen en n paar andere er nog door, want ik was van plan om mijn transfers op te sparen tot de Brabantse Pijl…..
Rond de 10 000, beter dan vorig jaar gestart alleszins toen ik uiteindelijk nog top 200 eindigde. Dus nu hecht ik weinig belang aan de uitslag. Na MSR eerste balans want dan van alle koersen een beetje gehad.
Onbeschaamd 37565 met nog 3 vette ten gepaste tijde geplande transfers te gaan. 😏
20000 ongeveer, maar wat is er nou gekoerst
Plaats 6500, maar na Milaan San Remo hoop ik toch een mooie sprong voorwaarts gemaakt te hebben.
Nog geen wissels gedaan voorlopig.
3966
Rond de 11.000, maar mijn seizoen begint nu 🙂
Vermits alleen die hoog staan durven posten zal ik maar toegeven dat ik pas ergens plaats 30 000 sta met net geen 500 punten ofzoiets. Ik heb sowieso een ploeg voor het echte vlaamse werk (vanaf E3) maar door sommige zware tegenvallende renners ga ik dit toch niet meer kunnen rechttrekken voor een deftige globale uitslag. Ook van menten verwachtte ik wel wat punten in de kleine sprintkoersen maar die zou na zijn val van gisteren een hersenschudding hebben dus die valt ook weer weg 😅. Het ene jaar is het andere niet zeker…
Ik durf het niet zeggen 😅
met de thorianen sta ik 18 de wel drie transfers opgebruikt . miskeken op kung en kragh anderson en de lie stelt me zwaar te leur tot nu . en rui oliviera dadelijk gevallen voor de rest heb ik een topteam
142ste plaats 787 punten.
92ste maar de prijzen worden aan de meet in Luik uitgedeeld
10😎 Maar het is nog vroeg.
dank u
+/-20000. Geen enkel probleem voorlopig, want een beetje pech in het openingsweekend.
Na Milaan - San Remo kan je normaal de eerste balans opmaken.
Ik 2500 momenteel, maar we zijn nog maar 4 koersen ver, er kan en zal nog veel veranderen