Ik tip hier ook nog even hagenes, een zekerheid op een hoop teampunten!! Bij jumbo krijgt trouwens iedereen een kans dus hij zal ongetwijfeld ook een kans krijgen.
Naja die zal niet in team zitten hoor van grote klassiekers.. weg teampunten? Heb je team van omloop al eens bekeken? En dan heb je nog maar 1 werkpaard affini..
Morgado is een beetje overrated op dit forum. Zal wss nooit meestrijden voor de overwinning terwijl oliveira met zijn sprint al kans maakt in bv KBK, le samyn etc.
Dat is net het probleem van axl, je laat je teveel beinvloeden door het forum.. ik heb 48 uur niets meer veranderd.. wel overwogen.. maar zolang ik niet het wauw gevoel heb van die is echt een betere pick, verander ik niets. Wacht vooral op mathieu nu
Ik tip hier ook nog even hagenes, een zekerheid op een hoop teampunten!! Bij jumbo krijgt trouwens iedereen een kans dus hij zal ongetwijfeld ook een kans krijgen.
Ik ook 2. Verbaast me heb er 4 van uae , ik durf geen derde pakken jumbo, omdat ik de verkeerde zou pakken wss
Ik 2/3 afhankelijk of ik Hirschi/Pedersen neem, andere prijsklasse idd, maar het is in een combinatie.
Ik heb dezelfde 2.
Vermoedelijk na Sanremo gaat Pidcock eruit vo 3e.