Ik sta nu top 2000 en heb nog alle 5 mijn wissels.
Ik heb niet het gevoel dat ik direct iemand moet wisselen, maar zijn er aanraderkes?
Heb alle grote namen die gaan schitteren de komende dagen (denk ik)
Enige halve vraagteken is Laport nu, maar bon, die gaat wel knallen binnenkort denk ik ;)
Dusja.. 5 wisselen houden voor de ardennen? Dan kan ik echt eens zot doen!
Hoeveel wissels nog over?
5! Yolo alles op de ardennen!
4
3
2
Als je goed staat betekent dit dat uw ploeg het goed doet dus dan blijf je er gewoon af als je nergens geen quick win ziet, vroege transfers is enkel voor de sukkeltjes zoals ik die op zich op papier wel een goede ploeg hebben maar dat die het helemaal niet waarmaakt 😅, of als je sowieso een plannetje had maar dat draait ook niet altijd even goed uit.
Anderzijds heb je in de ardennen in mijn ogen ook maar 3-4 renners waarvan je weet dat ze gaan leveren, die 4e en zeker 5e is ook deels een ‘gok’ dus het is ook niet ultra dom om er nu al 1-2 te doen omdat je nu beter zicht hebt op iemands vorm en de meesten nog 3-4 koersen rijden in het vlaamse voorjaar of meer als je een waalsachtig type neemt.
Vooral pogacar maakt het moeilijk, met enkel LBL geen must have meer maar als hij ook de amstel rijdt wel, en dan moet je budget hebben 😅.