Ik vind geeneen van die twee echt interessant, Eekhoff rijdt wel iets meer koersen volgens zijn huidige programma maar is ook DNF gevoeliger, beiden hebben eigenlijk niet heel veel gepresteerd het laatste jaar. Ik had page vorig jaar maar die heeft mij niets opgebracht. Eekhoff heb ik ook al eens gehad 2-3 jaar geleden en idem.
Hoorde in de podcast van de Rode Lantaarn toch wel wat verwachtingen rond Eekhoff. Blijkbaar een wat moeilijkere periode afgesloten. Kan soms wel het verschil maken natuurlijk. Vrij zijn in het hoofd, starten met vertrouwen...
Op jouw advies heb ik die ook gehoord. Hij kwam echter aan bod in een rondje "van welke Nederlander verwacht jij iets dit voorjaar en je mag niet Mathieu kiezen". Dat laagje chauvinisme relativeert zijn sexyness wel een beetje voor mij. Ik ben het er wel mee eens dat hij het profiel heeft voor de Vlaamse koersen (en nog snel aan de meet ook). Alleen is het resultaat er nog nooit uitgekomen.
ik vind page echt niet interessant. Zo'n type renners heb je nodig voor le samyn,nokere, de panne, bredene en de scheldeprijs. Hij rijdt er geen enkele van-> in de grote koersen heb ik er geen plaats voor en zie hem ook niet echt scoren. (Kuurne rijdt hij al voor Thijssen)
Ik vind geeneen van die twee echt interessant, Eekhoff rijdt wel iets meer koersen volgens zijn huidige programma maar is ook DNF gevoeliger, beiden hebben eigenlijk niet heel veel gepresteerd het laatste jaar. Ik had page vorig jaar maar die heeft mij niets opgebracht. Eekhoff heb ik ook al eens gehad 2-3 jaar geleden en idem.
Page is interessanter