Ik vind geeneen van die twee echt interessant, Eekhoff rijdt wel iets meer koersen volgens zijn huidige programma maar is ook DNF gevoeliger, beiden hebben eigenlijk niet heel veel gepresteerd het laatste jaar. Ik had page vorig jaar maar die heeft mij niets opgebracht. Eekhoff heb ik ook al eens gehad 2-3 jaar geleden en idem.
Op jouw advies heb ik die ook gehoord. Hij kwam echter aan bod in een rondje "van welke Nederlander verwacht jij iets dit voorjaar en je mag niet Mathieu kiezen". Dat laagje chauvinisme relativeert zijn sexyness wel een beetje voor mij. Ik ben het er wel mee eens dat hij het profiel heeft voor de Vlaamse koersen (en nog snel aan de meet ook). Alleen is het resultaat er nog nooit uitgekomen.
Ik vind geeneen van die twee echt interessant, Eekhoff rijdt wel iets meer koersen volgens zijn huidige programma maar is ook DNF gevoeliger, beiden hebben eigenlijk niet heel veel gepresteerd het laatste jaar. Ik had page vorig jaar maar die heeft mij niets opgebracht. Eekhoff heb ik ook al eens gehad 2-3 jaar geleden en idem.