Ik ga sowieso nog MVDP in mijn ploeg zetten.
Mijn eerste idee was om Pedersen en Meeus te wijzigen in MVDP en een 2 miljoen (ik heb nog 1 miljoen beschikbaar). Na MSR zou ik dan Pogacar transferen voor Pedersen. Maar ik twijfel en heb FOMO voor de punten van Pedersen in MSR.
Optie 2 is 'iets' doen met Benoot, Van Baarle en Meeus. Dit zijn immers mijn twijfelgevallen. Ik zou ze dan bv. alle 3 kunnen wegdoen voor MVDP, Milan en een 2 miljoentje.
Maar ook hier twijfel ik. Ik denk dat veel mensen de 10 'ploeggenoot' punten onderschat. Dit is namelijk een extra reden waarom ik de 4 kleppers zou nemen van Visma. Stel bijvoorbeeld dat WVA 2 koersen wint, Laporte 1 en Van Baarle 1, dan heb ik met Benoot al 40 punten, los van zijn eigen behaalde resultaten. Ter vergelijking: dit is 1 punt meer dan een derde plaats van Menten in bv. Nokere Koerse ... .
Wat is jullie mening?
Mooie ploeg, maar zou toch eens kung of powless tegenover van baarle overwegen ;)
Denk er wel aan dat een renner moet starten om ploegmaatpunten te kunnen krijgen. Benoot start niet in alle koersen, dus daar kom je misschien wat lager uit.