Ben ik de enigste die vindt dat het dit jaar op het huidige moment moeilijk is om nog een verschil te maken ?
Ik (en vele anderen) heb 2 renners die ik er nu al enkele koersen wil uitgooien: De Lie en Laporte. Maar voor beiden is er niet echt een optie vind ik. Oftewel zijn de meeste coureurs geblesseerd, ziek, of ze rijden te nog weinig mee etc.
Dan zou je denken dat je de 5e wissel kan sparen voor de Ardennen klassiekers, maar ook daar kan je geen 5 toppers inbrengen als je al pogacar en remco wilt inbrengen, want je hebt te weinig geld ...
Het spel voelt al een beetje game over op dit moment...
Met 5 transfers kan ik de beste renners die ik voor de Ardennenklassiekers moet hebben inbrengen en dan houdt ik nog 1.5 miljoen over.
dat de ardennen toppers duurder waren was voor mij al vanaf het begin een groot onderdeel van de puzzel
Er hangt gewoon enorm veel af van de ploeg waarmee je gestart bent. Als je daar enkele slechte keuzes maakt of gewoon pech hebt met je renners is het inderdaad zeer moeilijk dit nog goed te maken omdat iedereen nu al weet wie er goed is en wie niet.
nog 8 van de 10 koersen te gaan, en nog 3 monumenten dus alles kan nog.