Denken jullie dat Jorgenson nog Waalse koersen gaat toevoegen aan zijn programma of dat dit volledig in steen gebeiteld staat? Zoals vrijwel iedereen heb ik Laporte, en ik heb ook nog 5 transfers. Nu twijfel ik tussen Jorgenson, Wellens, Matthews. Maar soit, dat is niet echt 't punt, Jorgenson spreekt me enorm aan, maar ik vind 't gek dat hun ploegen voor de Waalse koersen niet vast staan en Jorgenson past in principe wel in dat plaatje.
top of page
bottom of page
Zonet Amstel Gold Race aan Jorgenson zijn programma toegevoegd (indien dit voor alle kenners hier al niet bekend was)
Ik heb net gewisseld met Jorgensson. Hoop echt dat die iets mag doen in de Ardennen.
Maar ja niet geschoten is altijd mis.
Dat is goed opgemerkt, met zo een Parijs Nice moet die toch goed kunnen rijden in de klimkoersen? En de Giro staat niet op zijn programma dus die kan in principe nog volle bak gaan dan.
Ik zie eigenlijk niet in waarom ze hem niet zouden opstellen.
Maar ja, voor hetzelfde geld zetten ze die enkel en alleen in de Waalse pijl om te winnen en dan zie ik Stuyven meer halen met dat Jorgensson echt alles in dienst van Van Aert zal moeten rijden zeker met wie er allemaal in de lappenmand ligt bij Visma.
Nog meer twijfels bij mij, had ik nog 5 transfers ik nam Jorgensson en Stuyven.
Ik vraag het mij ook af ... Ik twijfel tussen Stuyven en Jorgensen en ben licht geneigd naar Jorgenson omdat het mij niet zou verbazen als ze plots LBL nog aan Jorgenson zijn programma toevoegen