Dit jaar al 1ste in de Faun-Ardèche, 2de in de Faun-Drôme, 3de in de Trofeo Laigueglia, en twee maal 2de in de Tireno Adriatico. Vind ik toch een goed voorjaar. Of bedoelt U alleen de Vlaamse/Waalse koersen? Daar heeft hij nog niet gepresteerd inderdaad.
Als ik Ayuso neem, dan wordt het zeker mijn laatste transfer. Pogi gaat er zowieso in bij mij, en dan wacht ik af tot na Baskenland omdat Skjelmose, Ayuso en Evenepoel daar rijden. Ik wil gewoon weten wie na Baskenland nog "dagvers" is. Ook ga ik Région Pays de la Loire volgen om te zien hoe goed Healy en Cosnefroy zijn.
Ik denk dat Küng in RVV tussen plaats 5-10 gaat eindigen en in RB tussen 3-5. Voor de ardennen heb ik nog Remco en Skjelmose voorzien als transfer. Dus extra ardennen transfer of niet?
Door het uitvallen van einige grote renners en Alpecin die nu alles moet gaan controleren zie ik in de RVV ook wel enkele vluchters hoog eindigen in het klassement. Het kan wel eens een rare koers worden. Normaal gezien zou ik zeggen dat mannen zoals Küng of een Bettiol wel top 10 gaan rijden, maar ik ben er niet meer zo zeker van want het koersverloop kan wel eens kompleet anders worden. Roubaix daarintegen is een andere koers. Daar speelt de geluksfactor ook nog mee.
Waarom tipt er zo veel volk AYUSO, terwijl die in het voorjaar nog nooit iets noemenswaardige liet zien?
Geen kritiek hoor, want ik mis wss iets aangezien er zoveel zijn die hem naar voor schuiven ... Enlighten me
Küng rijdt steeds beter en staat zonder ongelukken op het podium in Roubaix.
Ayuso zal moeten knechten voor Pogi in Luik