Al mijn plannen afgezegd, ziektebriefje bij de dokter gaan halen... allemaal voor het moment van het jaar en nu lees ik dat het een dag uitgesteld wordt.
MVDP start in de strade Bianchi,Milaan SAN Remco ,RVv,Parijs -Roubaix eventueel Tirreno en misschien LBL. Phillipsen start normaal in de omloop en KBK en verder Parijs -NIce ,Gent -Wevelgem RVV Parijs Roubaix maar moet nog hier en daar gesleuteld worden
Van mij mocht dat nog wat langer uitblijven, er zijn toch praktisch nog geen programma's bekend dus dat is alleen maar zinloos gepuzzel op de moment. Ik ben wel benieuwd of dat ze spelmatig wat veranderingen hebben doorgevoerd maar ik verwacht het niet.
Hij z(e)ij dit inderdaad maar dat weet ik ook nog wel net 😅. Van de meeste toppers weten we al wel iets ja maar ik kijk meestal eerst naar de startlijsten van de koersen zelf, zo lang als dat maar voor 10-20 % ingevuld is kan je totaal niets concluderen over het programma van de mindergoden, die toppers zijn minder relevant want iedereen neemt die maar daar maak je geen verschil mee.
Wat een schande! Die begrijpen zeker niet wat voor familie drama's er zich nu aant afspelen zijn. Al die gefrustreerde mannen en vrouwen, die op het puntje van hun stoel zaten, om te weten wat de lie of philipsen nu gaan kosten 😬. Drama zeg ik, DRAMA
Voor 1 dag ziekte heb je nu geen briefje meer nodig, en dat 3x op een jaar. Ideaal dus voor de lancering van de voorjaarsmanager, giromanager en tourmanager 😆
Vind ik ook tijd genoeg om een ploeg samen te stellen ,door ervaring ga je op het einde toch nog veranderen en dat ga ik nu niet doen ,puur op het gevoel..
is online in Edge - maar nog niet in Chrome
Nog altijd niets ... begint toch wel belachelijk te worden.
7/2 aankondigen
dan het wordt verlaat met een dag, een dag later niets, ...
Mensen kijken hier naar uit, passen hun agenda en gezinsleven hieraan aan.
Dan kan je beter zwijgen.
Alle programma's van de renners zijn nog niet binnen MVDP ,Phillipsen enz... morgen is doorgegeven deze morgen een e-mail gehad
Van mij mocht dat nog wat langer uitblijven, er zijn toch praktisch nog geen programma's bekend dus dat is alleen maar zinloos gepuzzel op de moment. Ik ben wel benieuwd of dat ze spelmatig wat veranderingen hebben doorgevoerd maar ik verwacht het niet.
Wat een schande! Die begrijpen zeker niet wat voor familie drama's er zich nu aant afspelen zijn. Al die gefrustreerde mannen en vrouwen, die op het puntje van hun stoel zaten, om te weten wat de lie of philipsen nu gaan kosten 😬. Drama zeg ik, DRAMA
als je daar niet voor gaat trainen komt de vlam van ham niet in mijn ploeg
Ziektebriefje gaan halen is ook wel echt next level