Ik weet dat er al veel posts rondom Laporte gemaakt zijn, maar ik wil hier toch snel een poll over maken. 1 van deze 2 moet plaats maken voor Pedersen. Wie denken jullie dat gezien de omstandigheden de meeste punten gaat pakken? Niemand kan dit echt weten, maar iedereen heeft wel een voorgevoel. :)
Meeste punten
Laporte
Pogacar
Je hebt ze alle twee nog nodig.,Maar nu zou ik zeggen pogacar.
Is het eigenlijk al definitief dat Pogacar enkel LBL rijdt? Ik blijf momenteel nog plaats voor hem houden omdat ik vrees dat hij last minute de amstel en/of de waalse pijl nog toevoegt en ik hem niet meer ga kunnen nemen. Enkel in LBL kan je Pogacar afwegen tegenover een andere waalse renner die minder kost maar meer koersen rijdt, vorig jaar heb ik wel nog een gigantisch verschil kunnen maken door het risico te nemen om Evenepoel te zetten hoewel die slechts één koers reed maar wel won.
Ik zit met eenzelfde dilemma... Vooralsnog Pogacar één koers en dat is dus in het beste 100 punten. Maar dan moet hij Remco verslagen (niet zo onmogelijk). Laporte vermoed ik dat er heel veel gedoe is terwijl hij er nog wel bovenop komt hoor.