Je bent misschien goed bezig Marc, maar je fake news mag wel gaan stoppen. En dat gedoe met WVA ook, precies of die heeft nu tijd om u wat berichtjes te sturen.
Dat is zijn mening ,jij hebt een mening,ik heb een mening en iedereen heeft een mening.De echte waarheid zullen we nooit weten ,maar die zitvlakblessure van Laporte dat wist niemand alleen de interne keuken,en in hoeverre de ziekte was ook niet. En als je dat niet kunt verdragen dat soms info verkeerd is ,wat dagelijks gebeurt dan moet je daar je conclusies uittrekken.Nu tijd voor belangrijke zaken :Arbeiten!
Dit klopt totaal niet... in HLN in een interview zegt Van Drongen dat Laporte hopelijk nog DDV kan rijden ter voorbereiding van wat nog komt, maar zal wss geen hoofdrol meer spelen. Hij had buikgriep en verloor 3kg.
Gisteren zeg je Laporte doet mee, deze morgen doet hij niet mee en nu plots weer wel. Je kan misschien een goed scorend team hebben en alle hulde daarvoor, Marc! Maar je geloofwaardigheid staat laag aangeschreven bij mij op dit moment.
Visma zegt zelf dat ze "hopen" hem te kunnen inzetten in de rvv en pr, dus starten in GW is volgens mij nergens sprake van toch?
Zowel bij Wielerflits (die al niet al te hoog aangeschreven staat qua betrouwbaarheid) , idl en het nieuwsblad (de twee bronnen die je zelf vernoemd) is hier niets over te vinden, dus ga geen valse info verspreiden aub. Daarvoor is dit forum niet gemaakt.
Geen probleem, Marc. De info die we krijgen is toch vaak fout. Als je natuurlijk constant wisselt tussen zwart en wit zal het wel een keer juist zijn ;)
Tuurlijk houden ,ik snap de redenatie niet om hem eruit te gooien doe dat na PARIJS ROUBAIX ,Nu wat Laporte deelname betreft ,we zullen morgen de officiële bevestiging krijgen ,Visma moet iets doen ze hebben alleen Kooij.De meeste gooien hem eruit ,1 koers er niet bij .
Ronde van Vlaanderen wordt zelf moeilijk nu volgens de ploeg.
Gene Laporte. Spijtig. Hij blijft op de reservebank. Wordt vervangen door Tratnik lees ik net.
Jong Dementie is een ziekte en valt niet mee te lachen dus spaar Marc een beetje met al jullie kritieken
Je bent misschien goed bezig Marc, maar je fake news mag wel gaan stoppen. En dat gedoe met WVA ook, precies of die heeft nu tijd om u wat berichtjes te sturen.
Tratnik zal ook starten in GW.Hij vervangt Hageness.
Geen laporte maar wel benoot, selectie staat op instagram
Zever gezever
Op HLN staat ook da hij GW niet rijd
Dit klopt totaal niet... in HLN in een interview zegt Van Drongen dat Laporte hopelijk nog DDV kan rijden ter voorbereiding van wat nog komt, maar zal wss geen hoofdrol meer spelen. Hij had buikgriep en verloor 3kg.
Gisteren zeg je Laporte doet mee, deze morgen doet hij niet mee en nu plots weer wel. Je kan misschien een goed scorend team hebben en alle hulde daarvoor, Marc! Maar je geloofwaardigheid staat laag aangeschreven bij mij op dit moment.
Visma zegt zelf dat ze "hopen" hem te kunnen inzetten in de rvv en pr, dus starten in GW is volgens mij nergens sprake van toch?
Zowel bij Wielerflits (die al niet al te hoog aangeschreven staat qua betrouwbaarheid) , idl en het nieuwsblad (de twee bronnen die je zelf vernoemd) is hier niets over te vinden, dus ga geen valse info verspreiden aub. Daarvoor is dit forum niet gemaakt.
Screen aub? Vind het nergens
Dus ik moet hem er nog altijd inhouden en niet transfereren?
Bron Het Nieuwsblad ,in de Leiderstrui .ze moeten iets doen bij Visma alleen Kooij.Jan had tegen mij gezegd dat hij toch gezond was .