Voor alle non believers die ik na zoveel tevergeefse pogingen nog steeds niet heb kunnen overtuigen: Lazkano heeft daarnet de Jaen Classic gewonnen terwijl hij eigenlijk nooit echt uit zijn zone 3 moest komen. Man weegt trouwens 80kg (!!!) he en dropt gewoon arrieta en prudhomme bergop
top of page
bottom of page
Ze gaan em nie meer zo maar laten rijden hoor. Als je op ieder post LAZKANO gaat reageren dan ga je hem te veel hypen, niet? Wat als hij zijn verwachtingen niet inlost? Het kan heel goed zijn dat hij een paar goeie klassiekers rijdt maar hij moet het bijna altijd van een vlucht hebben.
Moet ik nu Wright of Lazkano pakken?
Het probleem met renners zoals Lazkano zien we elk jaar wel terugkomen. Vandaag heeft hij zijn potentieel kunnen bevestigen. Maar vanaf nu staat hij op de radar van gevaarlijke ontsnappers. Zijn Spaanse trui gaat hem ook niet helpen. En dat het nota bene jumbo en uae waren vandaag zal hem ook niet helpen met oog op het voorjaar.
Kijk maar wat er gebeurt met renners als Sheffield, Jorgensson, Girmay, Healy,..
Allemaal goed en wel, maar ik had die in de Vuelta ook in m'n team en die komt er niet meer in.
Klasbak, dat is duidelijk. Jammer dat hij in de "5M Dilemma" categorie zit 😃.
Schoon en sterk, maar geen parkoerskennis hier in Vlaanderen en volgens mij kan hem niet wringen..
MANNEN TRONCHON IS MAAR 2M🚨🚨‼️🚨‼️🚨‼️🚨
Ik denk dat Wellens gaat winnen
je hebt hem gejinxt vrees ik
Ze zijn toch nog bezig?