Hoorde zijn naam vallen in de kopman podcast en die naam is blijven hangen bij mij. Mag normaalgezien sprinten. Voorlopig is Samyn wel de enige klassieker die hij zal rijden. Voor 2m kan ik ermee leven, wie weet zit een top 10 er wel in.
De Lie, maar ook Menten, Morgado, Braet, De Kleijn, Pithie, Laurance allemaal in de ploeg om de kleinere koersen op te vangen.
Gautherat helaas niet in de ploeg wegens de niet deelname van AG2R in le samyn en bredene koksijde, beslist deze achterwege te laten. Is toch sterker dan verwacht.
Lamperti ook niet wegens volgens mij te groen achter de oren, toch wat punten gemist hierdoor..
Je moet je ploeg toch opvullen met 2m/3m, want als je alle middenklassers wilt dan moet je er op de bank zetten en de helft daarvan valt uiteindelijk toch tegen. (of geblesseerd)
dus beter gewoon de toppers kiezen met "opvulling" waarvan een kans op hoge PPM mogelijk is en voor E3 nog de middenmotors in form inbrengen met transfers.
De punten vallen toch te rapen vanaf MSR tem Roubaix dus vandaar de strategie om toch te proberen voor maximalisatie te gaan in het drieluik le samyn/nokere/bredene.
Enkel de Lie en Capiot 🤣 enige die ik nog overwoog was Hofstetter omdat die altijd wel goed is in Samyn, maar uiteindelijk heeft die mijn ploeg niet gehaald.
Ik ook maar 4 waarvan 2 goede en 2 opvullers. Meer is ook niet nodig voor zo’n klein koersje hier komen ook weinig sprinters op af omdat het te onzeker is dat het een sprint zal worden.
Ik heb er zelf 3. De lie hofstetter en Bomboi. Was een beetje bang dat ik er miss te weinig had maar ik zie dat het merendeel van de mensen er maar zoiets heeft dus dat stelt me wel gerust. Veel succes nog iedereen!
De Lie, Capiot en Hofstetter. Last minute Menten nog voor Hofstetter geruild en ik hoop dat het geen verkeerde keuze zal zijn. Maar die rekening maak ik na de Scheldeprijs ;)
De Lie, Capiot en Van Sintmaartensdijk. Ik had oorspronkelijk ook Rui Oliveira maar volgens PCS heeft hij aan zijn valpartij in Omloop een gebroken spaakbeen overgehouden dus dat is helaas meteen het einde van zijn voorjaar.
Identiek dezelfde 3 man bij mij. Ik twijfelde tussen Rui Oliveira en Morgado, maar uiteindelijk voor Oliveira gekozen; ik hoop dat hij nog iets kan rijden over 4-5 tal weken.
De Lie-Hofstetter-Capiot-Bomboi-Budding-Tesson-De Pooter (7), klinkt veel maar bewust in de goedkopere categorie gekozen voor de renners die kleinere koersen rijden om potentiële buspunten te voorkomen.
Zo deed ik dat vorig jaar ook, voor Nokere stond ik 20 000e, dankzij een Welsford-Merlier-etc en een aantal juiste toppers in MSR (Powless-Mohoric buiten de grote) maakte ik de sprong naar top 500. Dat was te danken aan de kleinere wedstrijden en Powless dan.
Top 500 is zeer verdienstelijk. Daar teken ik voor. Ik zit met een aanzienlijk deel voor de kleinere koersen: Merlier, Fretin, Hofstetter, Reinders, Thijssen, Capiot... Mijn theorie is dat voor de grotere namen daarvan je behoudens valpartijen bijna zeker tekent voor top 10 plek en dat zijn puntjes stelen. Dus lichtjes anders dan jou. Jij hebt gegokt op de achterhoede. Bonne chance!
Niet alleen op de achterhoede, ik heb ook Merlier, Thijssen en Hofstetter net zoals jou. Ik heb vooral gegokt op veel toppers en dan een bus van alleen maar 2-3m, waarbij de meeste van deze goedkope mannen de kleine koersen rijden (buiten Scaroni). Jij ook veel succes
De Lie - Menten - Hofstetter - Lamperti - Morgado - St. Maartensdijk
De Lie, Hofstetter, De Pooter, Sintlaartensdijk
De Lie, Morgado, Capiot, Rex en Gudmestadt
De Lie, maar ook Menten, Morgado, Braet, De Kleijn, Pithie, Laurance allemaal in de ploeg om de kleinere koersen op te vangen.
Gautherat helaas niet in de ploeg wegens de niet deelname van AG2R in le samyn en bredene koksijde, beslist deze achterwege te laten. Is toch sterker dan verwacht.
Lamperti ook niet wegens volgens mij te groen achter de oren, toch wat punten gemist hierdoor..
Je moet je ploeg toch opvullen met 2m/3m, want als je alle middenklassers wilt dan moet je er op de bank zetten en de helft daarvan valt uiteindelijk toch tegen. (of geblesseerd)
dus beter gewoon de toppers kiezen met "opvulling" waarvan een kans op hoge PPM mogelijk is en voor E3 nog de middenmotors in form inbrengen met transfers.
De punten vallen toch te rapen vanaf MSR tem Roubaix dus vandaar de strategie om toch te proberen voor maximalisatie te gaan in het drieluik le samyn/nokere/bredene.
De Lie, Capiot, Hofstetter en Morgado
De Lie en Hofstetter
Enkel de Lie en Capiot 🤣 enige die ik nog overwoog was Hofstetter omdat die altijd wel goed is in Samyn, maar uiteindelijk heeft die mijn ploeg niet gehaald.
De Lie - Hofstetter - Rex - Bomboi - Pithie - Waerenskjold
De Lie - Morgado - Capiot - Braet - Pithie
De Lie, Menten, Morgado en Sintmaartensdijk. Lets go Lotto!!
Ik ook maar 4 waarvan 2 goede en 2 opvullers. Meer is ook niet nodig voor zo’n klein koersje hier komen ook weinig sprinters op af omdat het te onzeker is dat het een sprint zal worden.
De lie capiot hoffstetter bomboi
Ik heb er zelf 3. De lie hofstetter en Bomboi. Was een beetje bang dat ik er miss te weinig had maar ik zie dat het merendeel van de mensen er maar zoiets heeft dus dat stelt me wel gerust. Veel succes nog iedereen!
De Lie, Capiot en Hofstetter. Last minute Menten nog voor Hofstetter geruild en ik hoop dat het geen verkeerde keuze zal zijn. Maar die rekening maak ik na de Scheldeprijs ;)
De Lie, Capiot en Van Sintmaartensdijk. Ik had oorspronkelijk ook Rui Oliveira maar volgens PCS heeft hij aan zijn valpartij in Omloop een gebroken spaakbeen overgehouden dus dat is helaas meteen het einde van zijn voorjaar.
De lie, capiot en de Pooter. Hoop op een capiot en de Pooter master class.
De Lie, Johannink, Budding, Tesson
De Lie-Hofstetter-Capiot-Bomboi-Budding-Tesson-De Pooter (7), klinkt veel maar bewust in de goedkopere categorie gekozen voor de renners die kleinere koersen rijden om potentiële buspunten te voorkomen.
Ik hoop stiekem op een top 15 plaats van één van de TDT-boys en verwacht De Lie en Hofstetter in top 5. Al is Hofstetter soms onvoorspelbaar.
De lie
Capiot
Hofstetter
Rex
Van sintmaartensdijk
4: De Lie, Hofstetter, Morgado en Grignard. Met een beetje meeval nog 2 renners in top 5