Ergens heb ik het idee dat van der Poel de Amstel Gold Race enigszins heeft laten lopen toen het voor hem duidelijk was dat hij niet super was, met als doel om er wat druk vanaf te halen bij LBL. Is dit te vergezocht?
Amstel is altijd lastig om controle te hebben,Mattheui heeft 1 keer geprobeerd en voelde dat er minder jus in de benen zat .Dus vandaag niet super maar een goede test naar zondag .
Gianni is een tekkel die kan verschillende keren korte inspanningen van een 5 tot 10 min genoeg om de aanvaller bij te benen ,dat heeft hij als crosser in zijn benen en zeer goed taktisch .Pantani neem van mij aan zo iemand heb je nodig in de ploeg. Hermans heeft dat minder het taktische maar wel snel aan de meet en niet 100% .
Ergens heb ik het idee dat van der Poel de Amstel Gold Race enigszins heeft laten lopen toen het voor hem duidelijk was dat hij niet super was, met als doel om er wat druk vanaf te halen bij LBL. Is dit te vergezocht?
Rare koers. Allebei eigenlijk. T zullen ni veel punten worden vandaag.
Waar zat Van Gils?
Tja en ik heb hier mijn 5 transfers aan gegeven he
Ik heb enkel pidcock in de kopgroep, dit ziet er toch niet zo goed uit voor mij…
Wat is deze koers?? Heel vreemde situatie op dit moment.
Waar zit Ayuso ?
Samen met Matje naar de slachtbank voorlopig. Redelijk apathisch gedrag.
Waw.. 55 koers bij de vrouwen.
Iedereen gaat vloeken nu Wiebes 2 geworden is. Zeker omdat iedereen haar eruit haalde voor een klimster :)