Gezien de magere opkomst van de renners in onze teams zal de opkomst van kijkers ook wel 'gene vette' zijn, maar laat je niet tegenhouden je enthousiasme en/of frustraties op te kroppen en schrijf het van je af.
Veel plezier voor degenen die kunnen kijken.
82 punten. En dat zonder Rex. Goede dag 🙂
Ik ga mijn resultaat van vandaag inkaderen en boven mijn bed hangen. Nul punten.
Blij dat mijn vermoeden dat Hofstetter hier zwaar overrated werd bevestigd wordt. Als hij al in de ronde van de Provence niet kon scoren tegen conti teams dan gaat hij het hier ook niet doen, hij raakte daar niet eens voorbij zijn leadout Tom Van Asbroeck. Alleen jammer dat ik uiteindelijk toch niet voor Morgado gegaan ben. Gelukkig pak ik toch de 23 punten van Sintmaartensdijk & Capiot.
23 punten hier met Roel van de Sinterklaasbootdijkmaarten en Walter CAPIOT (die een van de laatste dagen vd voorbereiding de plaats in nam van -jawel- morgado.
Voor mij mindere dag, 27 punten dankzij Pithie en Capiot
Rex-Capiot => 72 punten
Goede dag; Morgado-Capiot-Bomboi-Hofstetter(welliswaar minder dan ik verwachtte)-De Pooter => 80 pntn
De volledige 11 punten gehaald dankzij Roel-Maarten Dijkstra.
Zowel de winnares als de winnaar van Le Samyn in mijn team. Maar voor de rest scoor ik niet al te veel punten vandaag. Benieuwd naar de ranking, maar daar moeten we precies nog even op wachten.
Leuk, in mijnen zatten zaterdagnacht Rex, Morgado en Pithie eruit gehaald om nog extra geld te hebben voor een groot kanon 😣
Ondanks uitvallen De Lie valt het goed mee, heb 1,2, 9 en 12. Gezien iedereen De Lie ook heeft niet echt schade maar lichtjes positief qua punten. Ik had Rex vorig jaar ook en Menten , dit jaar Menten niet gekozen. Wel Hofstetter, maar nog niet veel van gezien voor zijn prijs.
Gelukkig zat Morgado in mijn team, maar De Lie en Hofstetter... wat een wankers
Laatste 4 km flink gevloekt op morgado dat hij moest positioneren maar rijdt toch een insane sprint en rijdt nog top 2. You love to see it
Toch wel Rex en Morgado die ik voor de start rap rap voor Govekar en Capiot heb vervangen🙄
4 uur niets en dan breekt alles open, wel een verschil met afgelopen weekend 😁
Iemand Hofstetter gezien?
Opgave de lie ,het is zijn eigen schuld veel te wild en had direct op zijn fiets moeten springen,wonde veel mee ,dus iedereen geen 80 punten met De Lie (60 +20 ) geen Worldtour.
Zelfs geen 2 punten voor uitrijden. Het wordt een wel heel magere oogst :p
Herhaling van de val begon veel te laat, je kan totaal niet inschatten hoeveel plek De Lie had om zich voor die bocht te positioneren. Altijd gevaarlijk om tussen de wagens naar voren te kruipen, maarja, kan je 't hem kwalijk nemen.
EDIT: Tweede herhaling duidelijker, vlak voor de bocht nog met z'n computer bezig. Jammer.
EDIT EDIT: Zijn interview bekeken en wat hij zegt houdt wel steek. Zeer jammer.
Als hij serieuzer gehavend zou zijn, lost het natuurlijk wel wat transferproblemen op... Too dark?