De toeschouwers die steeds de renners hinderen wordt steeds erger en dan dat bier gooien dit hoort niet in de koers, die moeten thuisblijven: Kung enz…werden serieus gehinderd.6de op 13 punten van de eerste.
Idem.. ging ik beroep.. als hij die zaak wint eis ik mijn puntjes trg :p nu even serieus zonder managergericht.. vind het heel hard voor bling zelf.. na zo lastige rit 100 keer doodgaan zo zwaar gestrafd worden
Je bedoelt Bettiol die ondanks alles toch niet podium rijdt. Pff. Het zit niet echt mee deze editie. Helaas. Enigste meevaller is dat ik de drang heb weerstaan om jorgenson in te brengen. Teuns wel sterk. Mogelijks leuk alternatief voor van Gils als transfer.
Echt, belachelijk. Er zijn toch al gevaarlijker sprints gereden. Een jury van mijn kloten.Ma goed ze gaan in beroep, telt dat dan ook nog mee voor de punten als die uitslag wordt terug gedraaid ?
Mohoric genaaid aan de elleboog diepe snijwond, spier of peesblessure ,normaal kan hij PARIJS ROUBAIX rijden.
Iemand die iets weet van Kung en Lazkano waarom ze zo laat zijn binnengekomen?
Toch wel teleurgesteld in jorgenson, pithie, pedersen en mohoric 😕
Yes, ik heb 125 punten! 😀
Ja lap, Matthews gedeclasseerd.
Het is me het voorjaar wel 🙄.
pijnlijke laatste kilometer, met Theuns in mijn ploeg
Veel koppen hebben gerold op de Koppenberg, maar die van Lazkano rolde het meest 😓
De vogel is gaan vliegen
Pedersen haalt de top 10 niet. Dit is zelfmoord
Opvallend rustige start. Alpecin zal misschien tegen enige verwachting in voltallig aan de eerste Oude Kwaremont kunnen beginnen.
Duimen voor een mooie koers en een verdiende winnaar.