Gisteren mijn eerste transfers gedaan met inbreng van Van Gils en diene Sloveen die weer geen slechte renner bleek. 269 puntjes. Content van t ploegske
Neen, ik heb absoluut niet de intentie om Richard uit te lachen, ik wil gewoon de buitenaardse prestatie van de Sloveen nog eens onderstrepen. Dit gaan we niet vaak meer meemaken peins ik.
Prachtige koers gezien, heel veel inzet van Van Gils en Van Eetvelt. Echt magnifiek hoe zij hun koers hebben gereden. Skujins bewijst ook weer zijn waarde, na een mooie Giro en een sterk WK vorig jaar.
De jonge garde rijdt heel sterk, knappe prestaties van Martinez, Van Gils, Simmons, Van Eetvelt, Healy... Pidcock stak lange tijd weg, maar komt er toch nog door tegen 't einde.
Pogacar vergeet ik nog bijna. De koers was 30km langer dus zijn solo werd dan ook gewoon 30km langer dan die van Pidcock vorig jaar. Geen woorden voor.
De rekening maak ik op het einde, maar volgen jaar maak ik een ploeg meer op gevoel en goesting. Dan hadden Wellens, Van Gils, Skujins er bv in gestaan. Dat is ook de charme van het spel, maar ik supporter niet minder voor renners die er niet in staan.
Weet iemand waarom de achtervolgende groep er de brui aan geeft? Ik zou denken dat 'jumbo' en ineos wat organiseren en desnoods de storende Wellens er even uittikken?
Nee toch niet echt. Ik heb hem wel degelijk gevolgd dit jaar (alsook een gedeelte vorig jaar) maar in vergelijking met de koersen eerder dit jaar is dit toch 'another cookie'.
Gisteren mijn eerste transfers gedaan met inbreng van Van Gils en diene Sloveen die weer geen slechte renner bleek. 269 puntjes. Content van t ploegske
Wa ne coureur, zoals ik dit zie gaat hij Sanremo winnen, wie is daar tegen opgewassen?
Wout doet niet mee, het zal VDP's eerste koers zijn, wie zal hem tegenhouden op de Poggio (of Cipressa al?)
Spijtig, net niet vandaag maar toch nog verdienstelijke 24e plek. Gelukkig had ik die sloveen die wel wat punten scoorde
Prachtige koers gezien, heel veel inzet van Van Gils en Van Eetvelt. Echt magnifiek hoe zij hun koers hebben gereden. Skujins bewijst ook weer zijn waarde, na een mooie Giro en een sterk WK vorig jaar.
De jonge garde rijdt heel sterk, knappe prestaties van Martinez, Van Gils, Simmons, Van Eetvelt, Healy... Pidcock stak lange tijd weg, maar komt er toch nog door tegen 't einde.
Pogacar vergeet ik nog bijna. De koers was 30km langer dus zijn solo werd dan ook gewoon 30km langer dan die van Pidcock vorig jaar. Geen woorden voor.
Wat. Een. Coureur. Spijtig dat ik hem niet heb staan in mijn wielermanager
Nog iemand "Zot!" geroepen voor zijn tv, een kleine 2 uur geleden?
😀
Hoe groot wordt het gat: doe maar een gokje en wie wint krijt de eer. Ik denk persoonlijk 4:25
Healy, Neilands en lotto boys ook zeer goeie indruk.
Weet iemand waarom de achtervolgende groep er de brui aan geeft? Ik zou denken dat 'jumbo' en ineos wat organiseren en desnoods de storende Wellens er even uittikken?
waar is Pidcock
wrm laat jumbo de achtervolging alleen aan Ineos
Stel je voor als hij die solo van 81 km alleen afrondt, zou nog straffer zijn dan de solo van Philippe Gilbert in de Ronde van Vlaanderen in 2017.
Iemand iets gezien of gehoord over Hirschi? Nergens te bespeuren…
hoeveel man hebben jullie mee? ik heb 4 man
Busatto vooraan is ook straf.
Dnf Alaphilippe 😵.
Iemand al den Thomas de trein gezien?
koers gedaan???
Hij is vertrokken! Maar is ie ook weg?
Dan toch regen...