Zelfs zijn armen trillen/ zwiepen ongecontroleerd. Van zo een onderkoeling ben je niet goed. De conditie zakt omdat je lichaam alle reserves en hetgeen je van voeding opneemt naar de kern stuurt eerst, dan pas naar de rest.
Komt niet goed voor zondag, had veel vroeger moeten afstappen bij begin van de onderkoeling
Klopt. Ze gaan tegenwoordig wel heel ver met die magerzucht. Geen goede trend imo. Mss dat het wat opbrengt als je bij 30-35 graden kan excelleren in de tour maar bij het minste slechte weer krijg je dit soort toestanden.
Proficiat aan diegenen die zich voor de laatste 3 koersen niet lieten verleiden door Skjelmossel en vasthielden aan Pogacar als ze moesten kiezen met nog maar 1 transfer over.
Teuns rijdt de koers niet uit, maar zal nog 10 punten krijgen omdat de winnaar Williams in zijn team zit.(hetzelfde aantal dan de 12de vandaag Skujins...)
Nee, ik vind dat een 13e plek iets meer mag verdienen of de helper iets minder, maar de regels waren voor de omloop bekend dus dan doe ik het daar mee.
Voor de zoveelste keer azijnmossel, dat heeft alles met je zuurgehalte hier te maken en niets met respect. Skjelmossel gedroeg zich vandaag in mijn ploeg net als jij als een mossel, een even wak en slap beestje maar uiteraard wel met ruggengraat in tegenstelling tot je zure leventje en gezaag hier altijd op anderen.
Maar goed, boven jouw Grand Cru loemp gehalte gaat natuurlijk niets , dat heb je nu wel eens te meer bewezen
Zal een fameuze ijsbeer moeten zijn die over de eindmeet geraakt tenzij de weersomstandigheden drastisch omslaan. In elk geval alweer een boeiende koers!
Ah met dat grijs jasje niet goed gezien. Zit toch vooraan en probeerd, hopelijk is hij zich niet kapot aan het rijden. Zou best gewoon met gelijk wie meegaan gezien dat het toch op de laatste muur wordt beslist.
Veel te mager nooit goed.Cosnefroy was beter geweest .Gegokt en verloren .
Op Sporza staan beelden van skjel die onderkoeld is ... Magerzucht en de gevolgen ....
Suiiiiiii, making moves with Richard
My Carapils🔥 got more points than your Skjelmose
Proficiat aan diegenen die zich voor de laatste 3 koersen niet lieten verleiden door Skjelmossel en vasthielden aan Pogacar als ze moesten kiezen met nog maar 1 transfer over.
Kutkoers.
Teuns rijdt de koers niet uit, maar zal nog 10 punten krijgen omdat de winnaar Williams in zijn team zit.(hetzelfde aantal dan de 12de vandaag Skujins...)
Dan hoop je na het fiasco met al je Laportes en Van Baarles toch nog iets goed te maken in de Ardennen en dan krijg je dit 😃
Diegene die geen transfers meer hebben , hebben gelijk!
Skjelmose grootste flop van de Sporza Wielermanager
Richard de goat 🔥
Waar is healy mee bezig… Waarom heb ik die erin gezet voor de amstel🥲
Amai.. veel punten zal ee weer niet inzitten vandaag. Mijn puntenpakkers zijn bijna allemaal DNF..
Chapeau voor de renners die uitrijden wel!
M
Zal een fameuze ijsbeer moeten zijn die over de eindmeet geraakt tenzij de weersomstandigheden drastisch omslaan. In elk geval alweer een boeiende koers!
Ze geven allemaal op.
Van Gils kan nog punten pakken :p
Wat een afzien jongens
Van Gils-Carapaz en Hermans geven alvast een goede indruk
Het weer zal hard in iedereen zijn wielermanagerpunten hakken. Het wordt weer een top 10 gevuld met outsiders.
Wolvenweer in de buurt van Hoei!
Ik krijg het koud van er naar te kijken.