Geen Philipsen in mijn team. Ik was destijds aan het puzzelen en het lukte me niet, heb de voorkeur gegeven aan andere renners. Maar ben serieus gezakt in de rangschikking deze week. Dju. Tis te hopen dattem ni te veel meer wint dit voorjaar. En dat ik vanaf de E3 wat achterstand kan ophalen.
Degene die Pogi hadden hebben er denk ik toch hun voordeel uitgehaald, eerste in WT en derde in monument zijn de 12 miljoen en transfer waard, zeker diegenen die hem er na vandaag uitdoen voor vdp zullen toch blij zijn dat ze met vdp wisselden en niet met Pedersen
Corbin Strong zit daar in de schaduw. Niet het type waarvan je direct zegt dat hij een WT- koers laat staan een monument wint. Maar hij kan een heuvel over knallen en is best snel aan de meet.
Mijn hypothetisch scenario: UAE trekt een hoog tempo op de Cipressa waardoor er maar 30man overblijft, dan valt Pogacar op de Poggio aan en blijft solo voorop. Daarachter komt het tot een groepering van 15-20 man waar Mathieu de sprint aantrekt voor Philipsen die 3e eindigt voor een type Mohoric/Pidcock die nog weggeglipt was.
Het feit dat Philipsen de sprint wint van de groep was wel juist!
En zoals je voorspelde, zowel Mohoric als Pidcock hebben hun uitval geprobeerd, dus dat had ook gekund dat ze voorop hadden gebleven, maar een prima ploegmaat VDP heeft dat opgelost voor Jasper!
Enkel Pogi was net niet sterk genoeg om alleen weg te rijden…
(Om een onnodige polimiek te vermijden mogen forumleden die zich storen aan bovenstaande en die de giromanager 2023 hier niet gevolgd hebben dit bericht negeren.)
Geen Philipsen in mijn team. Ik was destijds aan het puzzelen en het lukte me niet, heb de voorkeur gegeven aan andere renners. Maar ben serieus gezakt in de rangschikking deze week. Dju. Tis te hopen dattem ni te veel meer wint dit voorjaar. En dat ik vanaf de E3 wat achterstand kan ophalen.
Ja, met dat ik dacht dat de meesten VDp zouden nemen Pogacar kopman gemaakt.
Ploegje had een goede dag
Iemand kopmanpunten gescoord?
Corbin Strong zit daar in de schaduw. Niet het type waarvan je direct zegt dat hij een WT- koers laat staan een monument wint. Maar hij kan een heuvel over knallen en is best snel aan de meet.
ik heb een goeie Julian en Asgreen gezien op de cipressa
Die geraakt niet meer vooruit,het zal op de cipressa gebeuren ,ik was iets te voorbarig.
Laporte ☹️
Hou u vast Pogi gaat op de capi al aanvallen
Hoe is het met Derek Gee,was laatst gevallen dacht ik in een van de koersen.
Tweede koers zonder Tadej in mijn ploeg. Dat is als 50 jaar geleden in Milaan-San Remo starten zonder Eddy Merckx. Compleet belachelijk dus 😀
Van Gils gaat iedereen opeten vandaag!
Mijn hypothetisch scenario: UAE trekt een hoog tempo op de Cipressa waardoor er maar 30man overblijft, dan valt Pogacar op de Poggio aan en blijft solo voorop. Daarachter komt het tot een groepering van 15-20 man waar Mathieu de sprint aantrekt voor Philipsen die 3e eindigt voor een type Mohoric/Pidcock die nog weggeglipt was.
Bais (Davide) in de kopgroep!
(Om een onnodige polimiek te vermijden mogen forumleden die zich storen aan bovenstaande en die de giromanager 2023 hier niet gevolgd hebben dit bericht negeren.)