En deze tacktiek? Van aert en Pogi nemen, maar MVP nog niet in de startploeg . MVP dan 1-1 met Pogi transereren voor/na MSR (wel een miljoentje of 2 op de bank laten parkeren dan). En voor Amstel dan wout en MVP wisselen met Remco en Pogi
Denk je niet dat Pogi meer punten kan pakken in MSR en Strade dan Van Aert in KBK en Omloop? Ik zie Pogi in beide koersen meedoen voor de top 3, denk niet dat Van Aert in beide gaat scoren... (waarschijnlijk wel 1 van de 2)
Ik heb een nog zotter plan in gedachten dus dit lijkt mij geen gigantisch risico om te doen, het enige risico hier is dat wva in het openingsweekend 120+ punten kan sprokkelen. Iedereen zal ergens wel keuzes moeten maken.
En starten met Van Aert en Pogacar, en na MSR Philipsen erin voor Pogacar?
En deze tacktiek? Van aert en Pogi nemen, maar MVP nog niet in de startploeg . MVP dan 1-1 met Pogi transereren voor/na MSR (wel een miljoentje of 2 op de bank laten parkeren dan). En voor Amstel dan wout en MVP wisselen met Remco en Pogi
Ik ga mee in deze tactiek.😉
Ik denk eraan om te beginnen met Van Aert en Pogi, na openingsweekend VDP erin voor Van Aert en dan na MSR Pogacar eruit voor Van Aert terug erin
Pogacar erin transferreren is 13M he? Geen 14M right?
Ik heb een nog zotter plan in gedachten dus dit lijkt mij geen gigantisch risico om te doen, het enige risico hier is dat wva in het openingsweekend 120+ punten kan sprokkelen. Iedereen zal ergens wel keuzes moeten maken.