Kan iemand me nog maals overtuigen om meeus te pakken? Heb hem al elke jaar gehad en elk jaar viel hij tegen, (ja ik weet het hij is elk jaar ziek geweest,…) maar toch, zien jullie hem hoe er tegenwoordig gekoerst wordt vaak overleven in de finale? En in de sprint klassiekers waar Welsford vaak ook mee doet, toch genoeg punten pakken?
Twijfel nog tussen:
Meeus
Bettiol (je weet het nooit bij hem, kan af en toe een dikke uitschieter rijden)
Menten (3 mogelijke top 5’s)
Simon Yates (strade en waalse indien dit klopt)
Tratnik (Mogelijke teampunten en wie weet past het wel in de tacktiek van visma dat hij zijn kans mag gaan om de toppers uit hun kot te lokken, alleen rijdt een relatief beperkt aantal koersen in de klassiekers)
Trentin (Blijft elk jaar gewoon goed, leek me ook bij de betere 5 renners op het ‘zware’ wk van voeig jaar)
Van Gestel
Politt
Laatste plaatsje is het duurste, daarmee deze uitgebreide post
Ik heb Meeus vandaag nog zien fietsen (vanuit mijn auto 🤓) en hij zag er scherp uit, dus no worries. Voor E3 of RVV zou ik er niet op rekenen. Voor de rest kan het alle kanten uit.
Geen lazkano in je lijste🥲
Ik heb hem 1x genomen, in de Tour, en dat viel nog mooi mee ;)
ik had ook eerst meeus, maar als je nadenkt, lijkt het me logisch dat hij buiten de vlakke koersen niets gaat scoren, tratnik lijkt me goed te gaan zijn, maar rijdt mss in dienst, bettiol had ik ook eerst, maar heb hem er uit gehaal voor lazkano die me meer een zekerheid lijkt. Ik zou dus voor een lazkano of tratnik gaan, menten doet te weinig en als je al 2 of 3 sprinters hebt is menten niet meer nodig. Van gestel was ook eerst mijn dark horse maar bij nader inzien vind ik voor 5M toch betere en zekerdere opties dan hem.