Ik ben aan het twijfelen over de transfer Menten-> de Kleijn.
Menten is namelijk niet super in vorm. Paar keer gevallen en in Le Samyn was hij ook al niet top. Momenteel staat op pcs nog Nokere, Bredene Koksijde en Brugge De Panne.
Wat denken jullie van deze transfer. De Kleijn reed op het einde van het jaar al goed en is nu dit voorjaar wel in bloedvorm precies.
Ja zeker een 3mtje erin transfereren!
Niet twijfelen! Geloof in jezelf! Ga ervoor!
Disclaimer: ik heb Menten niet en ken ook niet je volledige ploeg en plan. Dat gezegd zijnde is het puur één op één uiteraard een interessante wissel. Maar je moet rekening houden met nog andere transfers die je te doen hebt, zowel in optimale scenario's als minder optimale scenario's (bv. blessures en annulaties). Over het algemeen doe ik geen transfers voor renners onder de 5-6 miljoen, maar ik ben (door paar keer serieuze kemels te begaan) wat meer risicovermijdend geworden.
Reken mss eens uit wat De Kleijn je zou kunnen opbrengen (worst case min best case /2 bijvoorbeeld) en zet dat dan niet alleen naast Menten maar ook naast een andere transfer die je zou gedaan hebben. En dan heb je "een" antwoord (niet hét antwoord uiteraard, dat is pas na LBL ;) )