Dit is mijn team, ik twijfel of ik beter Merlier of Powless neem, zelf neig ik meer naar Merlier omdat ik denk dat hij meer punten gaat pakken, wat denken jullie dat ik nog meer nodig heb in men team?
Pidcock...die koop je wat verder in de ritten... pidcock zal schitteren op einde... niet in begin... rijdt te weinig wedstrijden waar andere toppers niet zijn
Je verdeling sprinters/niet sprinters doet er geen moer toe. Zolang je maar in elke rit een kopman hebt. Powless zal je nooit als kopman opstellen omdat er altijd een van Aert, Pogacar of Evenepoel mee zal doen die je beter op kan stellen. Daarom zou ik je keuze enkel basseren op verwachte punten en als je het mij vraagt gaat Merlier er meer scoren.
allebei gezien ze bijna geen dezelfde wedstrijden rijden
Bomboi in je ploeg, top ;-)
Je verdeling sprinters/niet sprinters doet er geen moer toe. Zolang je maar in elke rit een kopman hebt. Powless zal je nooit als kopman opstellen omdat er altijd een van Aert, Pogacar of Evenepoel mee zal doen die je beter op kan stellen. Daarom zou ik je keuze enkel basseren op verwachte punten en als je het mij vraagt gaat Merlier er meer scoren.
7M
T. Merlier
N. Powless
Powless, aangezien je al heel wat sprinters hebt.