Jammer dat hier amper over gecommuniceerd word van uit wielermanager zelf. Alle begrip voor de aanpassingen die moeten gebeuren, maar wat meer informatie over het verdere spelverloop zou welkom zijn. Nergens valt hier iets over te lezen behalve op dit forum en een kadertje met 2 zinnen. 😕 Sommige spelers kregen zelfs buspunten van Pidcock, Rex & Co vandaag
Er valt volgens mij niks te fixen maar wellicht is de server plat gevallen doordat er veel tegelijk in die minicompetities gingen loeren, dit lijkt mij qua data hoeveelheden de zwaarste sectie van de website. Ze sluiten het nu preventief af tot dat ze meer capaciteit hebben is mijn vermoeden.
Jammer dat hier amper over gecommuniceerd word van uit wielermanager zelf. Alle begrip voor de aanpassingen die moeten gebeuren, maar wat meer informatie over het verdere spelverloop zou welkom zijn. Nergens valt hier iets over te lezen behalve op dit forum en een kadertje met 2 zinnen. 😕 Sommige spelers kregen zelfs buspunten van Pidcock, Rex & Co vandaag
Wel echt spijtig. Toch het leuke van dit spel om je met anderen (vrienden) te meten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te fixen denk ik dan..