Los van de prijzen, wie zijn jaar zal het worden denken jullie?
Het is duidelijk dat MVDP veel zal wegkapen, maar een paar tredes daaronder; wie zijn voor jullie mogelijke verdere ontbolsteringen? Ik zie vooral veel potentieel in renners die vorig jaar de nodige pech kenden. In eerste plaats denk ik aan Ben Turner, hij had vorig jaar een pechjaar met een vroege val met opgelopen schade, de Turner van '22 kregen we niet te zien, terwijl hij wel nog degelijk het potentieel heeft, daarnaast lijk Narvaez ook een mooie. Daarnaast denk ik ook aan Girmay, hij zal een mooi(er) jaar rijden, alleen zal hij nog een té stevig prijskaartje krijgen; alleszins voor 6m gaat hij altijd mee bij mij. De Lie zal zeker een klassieker winnen, maar ja iedereen zal hem wss toch nemen. Ik denk dan ook aan Tim Wellens, nu dat Pogacar meer koersen skipt, zal hij meer zijn kans krijgen.
Benieuwd naar wat de Belgische ploegen gaan doen. Vorig jaar 'comeback' lotto en spirit zit blijkbaar goed dit jaar bij mijn favoriet ploegje SQS. Daarnaast kijk ik ook uit naar de vele jonge talenten die wel eens kunnen verbazen zoals: Pithie, Laurence, (Morgado), Magnier, Van Uden, Lamperti, Mayerhofer, Vacek (zo kan ik nog wel effe doorgaan) ....