Hey Marc, fijn dat je achtergrondinfo geeft. Maar heb je ook gecheckt bij je bronnen of ze het wel oké vinden dat je de dingen die ze jou vertellen deelt met Jan en alleman? Gerust laten betekent ook: privacy gunnen.
Ze weten dat ik de wielermanager doe,en ik heb een aantal personen gevraagd mag ik info geven op het forum en ze hebben het toegestaan ,ze weten ook dat ik dit niet doe wanneer ik een njet krijg. Dat is toch logisch respect naar elkaar toe is zeer belangrijk.En ik weet door mijn enthousiasme dat ik soms to much information geef ,maar nooit negatief ,maar dat is het karakter van mij ,ik wil voor ieder goed doen en bots regelmatig : “Als het niet klinkt ,dan botst het “ ! ,zeggen ze in Herentals.Dus een terechte vraag.
Tja als het echt ernstig is dan is het geen kwestie van hem snel weer doelen te geven maar eerst zien dat hij überhaupt terug op topniveau kan terugkeren. Ik hoop alleszins van wel.
Zelfs Jan Bakelants vraagt hem met rust te laten ,even afstand van de sport .Roger zegt dat hij momenteel niemand wil zien alleen zijn kinderen en Sarah en de beide ouders , ik ken Wout dan zit hij heel diep.Wij gaan hem met zijn allen gerust laten.
Marc het is oké, we weten allemaal dat het dikke miserie is voor Wout en andere slachtoffers maar laat het nu rusten. We zien wel waar het uitkomt en het passeert allemaal op Sporza.
Ik stel de update op prijs Marc, maar dat Wout weent en pijn heeft lijkt me logisch. Ik persoonlijk heb niet zoveel details nodig om daar een voorstelling bij te maken. Een beetje hetzelfde dat ik die valpartij ook geen 100x achter elkaar hoef te zien.
Haha, die wil niet meer denk ik. Die is op sollicitatie bij Ineos om er luitenant van Ayuso te worden, die toch wel eens graag kopman wil zijn in de tour 🙂. Zou nog zo gek niet zijn, Ayuso naar ineos..
Ja dat snap ik, maar ze hebben allebei dezelfde val meegemaakt. Hoe kan het dan dat Jasper Stuyven zo veel meer geluk heeft dan Wout terwijl hij ook een sleutelbeenbreuk had?
Hey Marc, fijn dat je achtergrondinfo geeft. Maar heb je ook gecheckt bij je bronnen of ze het wel oké vinden dat je de dingen die ze jou vertellen deelt met Jan en alleman? Gerust laten betekent ook: privacy gunnen.
Vuelta en daarna WK dan maar als doel stellen
Tja als het echt ernstig is dan is het geen kwestie van hem snel weer doelen te geven maar eerst zien dat hij überhaupt terug op topniveau kan terugkeren. Ik hoop alleszins van wel.
Zelfs Jan Bakelants vraagt hem met rust te laten ,even afstand van de sport .Roger zegt dat hij momenteel niemand wil zien alleen zijn kinderen en Sarah en de beide ouders , ik ken Wout dan zit hij heel diep.Wij gaan hem met zijn allen gerust laten.
https://sporza.be/nl/2024/03/28/in-2019-bij-de-vader-nu-bij-de-zoon-wout-van-aert-wordt-momenteel-geopereerd-in-herentals~1711620165895/
Bevestiging dat de bronnen van Marc weldegelijk kloppen voor al degenen die kritiek uiten. Dan kunnen we daar alvast een streep onder trekken.
En nu duimen we allemaal voor een spoedig herstel.
De plicht roept terug aan het werk centen verdienen
Marc het is oké, we weten allemaal dat het dikke miserie is voor Wout en andere slachtoffers maar laat het nu rusten. We zien wel waar het uitkomt en het passeert allemaal op Sporza.
Hij schreeuwt het uit van de pijn ,en tranen niet normaal zegt Roger. Dan weten we dat het zeer ernstig is .
Dan kan Koen Bouwman nu tóch naar de Giro. 😉
Ik vraag me oprecht af hoe Van Aert er veel erger aan toe is dan Jasper Stuyven, terwijl die laatste al het ziekenhuis heeft mogen verlaten.
Dit is het harde verdict de barst in zijn borstbeen is problematisch ,info gekregen van Roger De Bie ,vader van Sarah.