Ik heb momenteel gekozen voor plan Pogacar. Zo heb ik momenteel Pogi erin staan en gekozen voor Laporte. Na MSR haal ik Pogi eruit en zet ik MVDP erin voor hem + 2 miljoen die ik nog over heb.
Goed plan of zet ik MVDP er toch maar meteen in? Tips worden gewaardeerd. 😅
Voorlopig is dit ook min of meer mijn plan. Ik heb er daarstraks zelfs een uitgebreide post over geschreven, maar die moet zonodig weer eerst gereviewd worden.
Alles hangt af van het uiteindelijke programma van MVDP. Het voordeel van niet met 3 mannen van 12 miljoen aan het seizoen te beginnen is uiteraard dat je meer financiële slagkracht hebt om ipv van een paar 2- of 3-miljoentjes echte potentiële puntenpakkers te zetten. Het nadeel is natuurlijk dat er een reële kans is dat je in MS veel MVDP-punten gaat missen.
dat is ook mijn plan
Als hij wrs MSR rijdt is het uiteraard een (groot) risico he. Ik heb dit plan ook in gedachten. Vermoeden dat hij dit jaar meer voor Philipsen gaat rijden omdat MVDP al één MSR op zak heeft. Of dat is mss gewoon wishful thinking.
Moest MVDP San Remo niet rijden dan zou hij ons Pogiplan wel heel gemakkelijk maken. Maar hij rijdt er uiteraard wél.
Wachten tot MVDP zijn volledig programma bekend is. Hij rijdt wss ook San Remo, ikzelf ben ook wel fan van Plan Pogacar maar wacht nog af hoe ik het ga doen