We horen hier wel allemaal dat er gedacht wordt om Benoot, Hirschi, Matthews, Bettiol... in te brengen. Maar zijn ze wel de beste? Zijn er niet nog mensen, die weinig mensen hebben en ook weinig zouden transfereren, die nog beter zijn en goede tot zeer goede resultaten kunnen halen?
top of page
bottom of page
Al heb ik nog 5 transfers, ik laat toch Laporte nog staan tot de Ardennen. Heb Stuyven al vanaf het begin, en voor de Ardennen heb ik Pidcock al. Eddy en Pogi gaan er zeker in, en dan heb ik nog 3 tranfers over maar ik ga eerst rustig Baskenland afwachten om te zien wie daar goed is.
Ik heb nog geen wissels gedaan en sta voorlopig 2de in mijn minicompetitie. Stuyven lijkt inderdaad heel interessant aangezien zijn huidige vorm en met de overige wissels kan ik nog Remco,Pogi,Skjelmose en een eventuele Healy binnenhalen (hierbij wissel ik dan wel mvp voor pogi in LBL of zou dit dom zijn?)
Pogi voor 1 koers een zekerheid voor jou?
Nu zou ik vooral aan Stuyven denken, reed echt heel sterk (ook in MSR al), maar ik spaar (zonder grote uitvaller) mijn transfers tot de Ardennen, al lijkt Laporte -> Stuyven wel heel verleidelijk nu