Juist de laatste kopman podcast beluisterd. Jammer te moeten vaststellen dat het niveau bedroevend laag is geworden. Geen enkele ernstige tip, geen serieus woord over het koersgebeuren, iets dat op humor moet lijken....
Volgens mij een gemiste kans.
Misschien eens een "gewone" koersvolger/speler uitnodigen die het leuke spel dat de wielermanager toch is, meer in de verf kan zetten.
Ook betreurenswaardig te horen dat er geen aandacht is voor de ploeg bij de vrouwen door de podcast leden.
"Geen tijd" als excuus terwijl het daar grotendeels gewoon een kwestie was van het wisselen van kopvrouw.
Groeten van een ontgoochelde luisteraar/volger
Er zijn wel 20 betere wielerpodcasts dan deze. Maar eerlijk, de Kopman is toch een aanfluiting.
Tja bij bijvoorbeeld wielerclub wattage zie je toch ook dat de essentie niet draait om praten over de koers van vandaag maar vooral om verhaaltjes te vertellen over het verleden en wat onnozel doen, wellicht denken ze zo meer volk te lokken maar de 'echte' koerskenners blijven erg op hun honger zitten, hetzelfde zie je ook bij vive le velo en de kopman podcasts van tegenwoordig en zo zullen er nog wel voorbeelden zijn.
Ik vind de kwaliteit toch ook wat minder dan vroeger. Blijf er vooral aan denken dat de oprichters van de Lead-Out enkele studenten journalistiek zijn, van wie hun opdracht enkele jaren geleden terug is uitgegroeid tot dé plaats om het te hebben over de wielermanager. Waarschijnlijk werken ze nu ook allemaal en is het niet voor iedereen eenvoudig meer om uren werk te steken om goede content te maken zoals tijdens hun studieperiode.
Jammerlijke teloorgang inderdaad. Tijd om te herbronnen!
Overdrijf anders allemaal, ik vind het wel een leuke podcast
We maken beter zelf een podcast ervan🤗
Het was idd betreurenswaardig. De podcast bij aanvang van het wielermanagerseizoen was ook al niet meer van je dat ... Jammer.
Sinds dat Thomas Huyghe is toegevoegd is het niveau duidelijk naar beneden gegaan. In mijn ogen hebben ze die er bijgestoken voor de "humor" factor idd. Want zijn renner en koerskennis is eigenlijk om te blijten. Ook Hannes Tahon die het "eikel" karaktertje wilt spelen of niets wilt delen vind ik maar niks, zeker voor een podcast.
Helemaal mee eens.
Inderdaad, de eerste aflevering was nog goed, maar de 2e en die van vandaag, zit ik ook zoals jou met een ontgoocheld gevoel.
Ik zat met hetzelfde gedacht. Ik vraag me af wat erachter zit dat het niveau zo aan het dalen is. Iets gelijkaardigs wat ik in andere podcasts ook zie: het wordt een soort van rondje mekaar steken geven en als luisteraar ben je dan getuige ervan. Best lollig soms hoor volgens mij, maar het gaat gewoon erg off topic.