Dit is bijzonder triestig en forum onwaardig!! Je kan die informatie best voor je houden als je die hebt maar anderen op het verkeerde been zetten door fake berichten te droppen is echt wel kinderachtig.
Ik kan best begrijpen dat je vondsten geheim wil houden en niet wilt dat anderen je team kopiëren zonder onderzoek te doen (vandaar dat ik ook m'n team niet deel), maar dan is een forum mss niet de beste plaats of kan je gewoon niet reageren als iemand om tips vraagt.Maar mensen zoals ik en Wout Vlent die hem wel eerst hadden , overtuigen en misleiden is wel enorm laag bij de grond voor een onschuldig fantasy spelletje.
Toen was ik nog niet op de hoogte tot dat andere anonieme forumleden mij op de hoogte brachten, gelukkig maar want ik was er ook eerst in mee met die podcast dat hij zogezegd niets zou rijden
Kan best zijn en wil je wel het voordeel vd twijfel geven, maar waarom nu dan toch weer liegen dat je zogezegd die fake info niet/nooit zou verspreid hebben? Dat is toch nergens voor nodig (Je had ook eenmaal je het wist , deze comment kunnen corrigeren)
Hehe
Dit is bijzonder triestig en forum onwaardig!! Je kan die informatie best voor je houden als je die hebt maar anderen op het verkeerde been zetten door fake berichten te droppen is echt wel kinderachtig.
Is dit nu echt of niet?
Mayrhofer staat gepland voor Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo dus lijkt me logisch dat hij blijft voor Milaan-Turijn.
Zijn er veel mensen die hem hebben?
?
ja
nee