Hirschi is de Powless van dit voorjaar met dan wel uitslagen in de Ardennen!
Zal daardoor met het transferplan van Mads (Pogi->Mads na MSR) werken, natuurlijk met het riscio dat hij veel punten neemt in MSR, maar alles opgeteld denk ik dat het voordelig zou moeten uitpakken.
*natuurlijk zijn renners als Asgreen, Wellens, Thijssen... ook prima keuzes in die ruime 6m categorie
Goed plan of toch niet?
Als jullie denken "neeeu zot", "hou het zoals het nu was!", welke 5m is diegene dat je moet hebben, en kom niet af met Lazkano, Jos ;)
keuze
Mads + 5m
Hirschi + DVB (Mads er later in)
Politt
Hij is voor mij een kanshebber om in te brengen na San remo, dan heb ik al wat meer info over zijn vorm. Zie hem ook niet hoog scoren in Strade en MSR. En Pedersen is toch wel een must vind ik in MSR.
Dacht ik ook al aan.
Meeus lijkt me een must have voor 5M. Zekerheid van veel punten. Lazkano blijft een gok. Wat denken jullie er van?
PS. Jos zijn antwoord op de vraag ken ik al: LAZKANO!!!!
Hirschi in je ploeg nemen kan dit voorjaar het verschil maken met concurrentie. Een top 10-notering in LBL is een zekerheid. Hij heeft duidelijk potentieel om ook in Vlaamse koersen te scoren, maar de vraag is of dat er gaat uitkomen. Door omstandigheden was het de laatste jaren wisselvallig.
Ik vind hem heel interessant maar een gok om mee te starten. Daarom denk ik momenteel te starten zonder hem maar overweeg Thijssen na Brugge-De Panne te vervangen door Hirschi met het extra budget dat vrijkomt door Pogi -> Pedersen. Op die manier pik je de 4/5 resultaten van Thijssen mee en heb je nadien nog 7/9 koersen van Hirschi. Bij Hirschi mis je Strade en MSR maar daar doet Pogacar toch al mee dus zal hij wel geen top 5 rijden. Bij Thijssen mis je enkel de Scheldeprijs maar Hirschi zou normaal op 7 koersen toch meer punten moeten kunnen pakken dan wat Thijssen daar zal scoren.
Cortina ook maar weinig horen vallen hier.
denk je dat hij meer punten zal pakken in totaal dan Wellens?
moeilijk te zeggen zonder heel je team te kennen
Lazkano