Aiai, over slechte timing gesproken. Het zit er bovenarms op tussen de Zilvervos en de clan Alaphilippe: https://www.hln.be/wielrennen/onaanvaardbaar-om-ons-priveleven-zo-aan-te-vallen-marion-rousse-slaat-terug-naar-lefevere-na-scherpe-uitspraken-over-alaphilippe~a15fb1eb/
Hij stond al niet in mijn team (Alaphilippe bedoel ik 😁), maar nu twijfel ik al helemaal niet meer. Volgens mij is hij niet iemand die beter gaat presteren door kritiek. Heeft de vorige jaren ook al niet gewerkt.
Dit is al een versie eind 2022 en dat kloppen ze nu nog eens goed op.Hij is goed op de vingers getikt en de Tour down under was hij 6 de in de eindstand en als hij iets langer wint hij daar een rit. Dus Juju zal er wel staan ,als er iemand is om een renner op te peppen is het de zilvervos.
2 opties: Of hij presteert dit jaar en kan ergens een contract versieren of hij presteert niet dit jaar en dan stopt hij
Hij ligt teveel onder de sloef.
Eens vragen aan Marion Rousse wat ze verwacht van Alaflup en je weet direct of je hem moet nemen of niet ,:p