Ondanks zijn ongelooflijke kwaliteiten, vrees ik dat er te veel hoogtemeters ik zouden komen, maar ik denk dat iedereen hem wel eens zou willen zien meedoen idd.
Staat voorlopig in mijn ploeg, want ga ervan uit dat hij toch wel een pak meer wedstrijden zal rijden. Nog even afwachten. Indien niet, gooi ik hem er volgenden week zonder pardon nog uit. 😄
Niet meepakken, 3 wedstrijden gaat hij echt niet veel meer pakken. Ik zie hem eigenlijk alleen goed scoren in kuurne en dat levert maar 60 punten op. Roubaix kan hij nog wel eens top 10 rijden ook
Normaal een gelijkaardig programma als vorig jaar
Ik ben wel benieuwd of hij de Ronde eens zou rijden
Zolang mvdp zijn programma niet officieel is moet je ook niets geloven van dat programma van Philipsen.
Staat voorlopig in mijn ploeg, want ga ervan uit dat hij toch wel een pak meer wedstrijden zal rijden. Nog even afwachten. Indien niet, gooi ik hem er volgenden week zonder pardon nog uit. 😄
Niet meenemen. Er staat op 3 wedstrijden, maar dat is in het beste geval. Misschien wordt er nog een geschrapt.
*zucht* de meeste renners hun programma is nog niet uit, en dus al zeker niet bijgewerkt op PCS
Niet meepakken, 3 wedstrijden gaat hij echt niet veel meer pakken. Ik zie hem eigenlijk alleen goed scoren in kuurne en dat levert maar 60 punten op. Roubaix kan hij nog wel eens top 10 rijden ook
Normaal rijdt hij toch meer wetstrijden
Hij kan twee monumenten winnen als je zag hoe hij vorig jaar in Roubaix was.
Ik neem hem echter niet mee, omdat ik denk dat Laporte meer punten gaat sprokkelen.. maar indien budget altijd meenemen.