*Laporte is nog niet in topvorm,maar rijdt top5 in zijn 2 eerste koersen van het seizoen. Die gaat zijn status als puntenkanon gewoon opnieuw waar maken
*forumfavorieten van 3M die zich tonen: Morgado🔥; Pitie; Rex; Lamperti
*lidl trek lijkt in de breedte klaar om binnenkort Madske te doen scoren: Skuijns; Kirsch!; Declercq en een Stuyven die zich op het einde 2 keer plaatst
*soudal quick step koerst voorlopig nog achter de feiten aan (en had ook pech)
*Oliver Naesen gaat nog een paar top10 plaatsen pakken en heel wat punten opleveren
*wachten op MVDP en een Philipsen in topvorm (gaf zelf aan dat die er nog niet was, maar dat hoeft nu nog niet)
Thijssen heeft nog uitgereden dus ik maak me geen zorgen dat hij niet goed hersteld geraakt tegen Nokere etc. Tis wel jammer da hij in een potentiële koers voor top 15 die niet kon benutten, maar das koers
-Jumbo zal alles domineren behalve als Matje er is
-Wellens is heel sterk
-Ik weet nu zeker dat ik na MSR Pogi->Hirschi doe (zie vandaag in Frankrijk)
-We zijn goed begonnen, zonder tegenvallers, mss iets meer verwacht va DVB tijdens het openingsweekend, maar zal nog zijn punten halen als Visma-man, 2x teampunten is ook al nice.
-Na MSR sta ik top 1000 als mijn sprinters en Pogi zijn werk doet haha ;), voorlopig in de 20 000 zoals vorig jaar toen ik nog top 200 eindigde
Pidcock naar Hirschi na MSR, misschien Powless of Kung maar denk dat Hirschi meer zal opleveren. Tratnik en Lazkano leveren alvast schoon op 🔥🔥
*Lazkano 🔥🔥🔥
*Laporte is nog niet in topvorm,maar rijdt top5 in zijn 2 eerste koersen van het seizoen. Die gaat zijn status als puntenkanon gewoon opnieuw waar maken
*forumfavorieten van 3M die zich tonen: Morgado🔥; Pitie; Rex; Lamperti
*lidl trek lijkt in de breedte klaar om binnenkort Madske te doen scoren: Skuijns; Kirsch!; Declercq en een Stuyven die zich op het einde 2 keer plaatst
*soudal quick step koerst voorlopig nog achter de feiten aan (en had ook pech)
*Oliver Naesen gaat nog een paar top10 plaatsen pakken en heel wat punten opleveren
*wachten op MVDP en een Philipsen in topvorm (gaf zelf aan dat die er nog niet was, maar dat hoeft nu nog niet)
oliveira en zingle
Morgado en lazkano🔥
Nog niet veel mee gezeten, buiten Lazkano die toch al een zeer mooie ereplaats pakt. Zingle, Asgreen en Thijssen helaas al (tegen) gevallen.
-Jumbo zal alles domineren behalve als Matje er is
-Wellens is heel sterk
-Ik weet nu zeker dat ik na MSR Pogi->Hirschi doe (zie vandaag in Frankrijk)
-We zijn goed begonnen, zonder tegenvallers, mss iets meer verwacht va DVB tijdens het openingsweekend, maar zal nog zijn punten halen als Visma-man, 2x teampunten is ook al nice.
-Na MSR sta ik top 1000 als mijn sprinters en Pogi zijn werk doet haha ;), voorlopig in de 20 000 zoals vorig jaar toen ik nog top 200 eindigde
Lazkano is nu al de hype waard 😀
Laport rijd in alle stilte toch ook weer naar mooie ereplaatsen.
Meeus valt tegen momenteel