Zien jullie Pidcock nog veel scoren in de Ardennen zoals vorig jaar? Of geven jullie prioriteit aan een Ayuso/Grégoire of mss zelfs Teuns/Cosnefroy na gisteren?
Naast Pogi-Van Gils-Skjelmose zou hij die laatste plaats innemen
(eerste transfers was Pogi-> Mads na MSR zoals gepland)
Ik sta slechts P6500 dus er moet iets gebeuren dus mss wel met Grégoire, telkens bij vorige edities eindigde ik top 1000 maar nu mis ik Politt-Jorgenson en heb ik enkele missers met DVB, Thijssen, Hofstetter in combinatie met de uitvallers WVA, De Lie, Laporte, Mohoric had ik bijna niets voor de RVV EN P-R.
Ik zou pidcock nemen want resultaten vorig jaar waren wel nog goed bij waalse klassiekers
Als je nog 4 transfers hebt zou ik voor Pogi, Pidcock, Skjelmose en Van Gils gaan.
Ayuso rijdt geen LBL dus voor enkel Waalse Pijl en Amstel zou ik hem niet nemen, en al zeker niet boven een Pidcock.
Je mag ook niet vergeten dat veel mensen net hoog staan omdat ze veel van hun transfers al gebruikt hebben en op die manier extra punten konden scoren (Stuyven, Tratnik, Merlier, Jorgenson, Skujins, Bettiol, Politt, Matthews,...). Het feit dat jij nu nog 4 toppers voor de Ardennen kan transfereren geeft je een voordeel tegenover hen. Ik denk dat je niet moet panikeren en gewoon voor de zekerheden moet gaan: Pidcock, Pogacar, Van Gils en Skjelmose. Ik denk dat heel wat mensen moeten gaan kiezen terwijl jij ze precies allemaal kan nemen. En als je echt iemand van die 4 thuis wil laten dan denk ik dat Pogacar de man is, hij heeft namelijk een puntenplafond heeft van 100 punten. De rest kan daar over gaan, maar de renners met de grootste kans om erover te gaan zijn volgens mij die 3 andere mannen. Je moet al een top 3 rijden en 2x top 10 dus weinig renners die dat kunnen.
Als je realistisch bent haalt een Grégoire toch nooit meer punten dan Pidcock. Ayuso ook niet in mijn ogen, Pidcock is mss de saaiste optie maar wel de beste. Enigste die nog te overwegen valt is Teuns die in goede vorm is maar hier heb je natuurlijk al zijn Brabantse Pijl punten gemist