De koers moet nog altijd gereden worden maar ik hoop dat hij toch top 5 rijdt, anders had ik hem pas beter genomen bij de waalse klassiekers. Zonder pech zie ik dat ook wel gebeuren.
San Remo heeft hij ook nog niet gewonnen he. Hij demarreert elk jaar vier/vijf keer op de Poggio maar Wout rijdt telkens het gat toe. Daarna zijn ze moe en wint geen van beiden.
Daar heb je groot gelijk in ,Het zijn de grote die bepalen onderling omdat ze nu eenmaal buiten categorie zijn ,het zijn ook egoïsten anders worden ze geen topsporters ,maar in LBL heeft MVDP pech Remco staat daar.Dat wordt Remco vs.Pogi vs Matje en Remco als winnaar.En MSR wie doet Pogi wat daar wat? Hij leert snel uit zijn fouten.
Pidcock gaat normaal 2de worden,het gaat echt een parcour zijn voor de echte crossers.Ze zullen veel geluk moeten hebben met al de miserie die we kennen en dan komt die beer er nog eens bij ,hij eet ze een voor een op.We gaan spektakel krijgen dat staat vast.
Alle gekheid op een stokje ,het gaat een spektakelstuk worden .Met Pogi in de hoofdrol en die moeten ze intomen want dan vertrekt van in het begin.🤣
Tuurlijk maakt hij kans, zonder Pogacar is hij topfavoriet net zoals vorig jaar. Helaas steekt onze Sloveen er met kop en schouders bovenuit maar je weet nooit wat er gebeurt op een koers, zeker in de Strade met al die grindwegen
Ja daar is niets aan te doen ,Pogacar die kan alles dat is de moderne wielrenner in een oud jasje.En hij gaat Parijs Roubaix winnen ooit en dan komt hij bij manne als Merckx te staan ,ik noem hem allang de nieuwe Merckx .Wout heeft het ook al gezegd dat is niet normaal met den diee .
Pidcock wint gewoon in deze omstandigheden.
De koers moet nog altijd gereden worden maar ik hoop dat hij toch top 5 rijdt, anders had ik hem pas beter genomen bij de waalse klassiekers. Zonder pech zie ik dat ook wel gebeuren.
San Remo heeft hij ook nog niet gewonnen he. Hij demarreert elk jaar vier/vijf keer op de Poggio maar Wout rijdt telkens het gat toe. Daarna zijn ze moe en wint geen van beiden.
schijt een beer in't bos?
Tuurlijk maakt hij kans, zonder Pogacar is hij topfavoriet net zoals vorig jaar. Helaas steekt onze Sloveen er met kop en schouders bovenuit maar je weet nooit wat er gebeurt op een koers, zeker in de Strade met al die grindwegen