Heb nog al mijn transfers. Vermits Pidcock nu toch niets meer rijdt tot het Waalse Luik leek mij dit een goede optie. Laporte en Powless zou ik graag laten staan. Wanneer de Waalse beginnen kan ik dan Pidcock terughalen.
Dan gebruik je wel al 2 transfers he. Pidcock moet je eigenlijk sws hebben in de ardennen dus mss beter om laporte of powless eruit te doen of helemaal niemand eruit
Dat vind ik niet, aangezien Matthews ook de Waalse rijd, is het net alsof je een vroege transfer doet voor de Waalse met als bonus dat je er nog 4 vlaamse bij krijgt. Dan gewoon Pidcock er mooi weer inzetten voor Amstel of bp . Je hebt dan ook 1mil winst voor eventueel laporte eruit te doen na roubaix voor remco (in geval je daar nog niet genoeg budget voor had) want vele krijgen remco pas in hun ploeg na de amstel . Uiteindelijk haal je dan je winst uit de 4 vlaamse ipv 3 waalse, veel verlies maak je daar dus niet mee.
Matthews zal in AGR mss nog scoren maar voor de Waalse koersen zou ik hem niet nemen. Deelnemersveld is er te sterk vrees ik. Simon Yates zou die trouwens rijden geloof ik.
Dan gebruik je wel al 2 transfers he. Pidcock moet je eigenlijk sws hebben in de ardennen dus mss beter om laporte of powless eruit te doen of helemaal niemand eruit