Ik heb een excell gemaakt en daaruit blijkt dat beide heren slechts 1 wedstrijd samen rijden als de voorspellingen kloppen... Dan denk ik eraan om met Pidcock te beginnen, erna ruilen met Pedersen en na Paris-Roubaix Pidcock er terug in....
nu zie ik nog wel of ik van aert wissel met VDP na openingsweekend...
ik vind het veel geld om ze alle drie in het begin al te hebben voor 6 wedstrijden die ze in totaal rijden de eerste weken...van aert de eerste 2... vdp pas bij MSR en pogi 2
Ik ging ook eerst in een ruime selectie maken maar sinds twee dagen zit ik met iets in mijn hoofd waarbij ik zowel vdp van aert pogacar pidcock laporte en pedersen in mijn origineel team staan heb. Het plan is dan om na san remo 2vd 5 transfers te gebruiken om pogi + een 2 miljoentje (14m) te vervangen voor een twee renners die tem roubaix vaak rijden. Erna Remco erin en iemand anders erin voor de amstel/ardennen. En indien geen grote ongelukken dan ng 1 random transfer over. Wat denken jullie van dit plan
pedersen wordt 9 en als je dan later Pidcock terugkoopt ist ook 9 he toch?
Ja maar als je die dan nog transfereerd komt er nog eens 10% belasting bij
pedersen en pidcock kosten alletwee 8 origineel en 9 na transfer, niet moeilijk toch
Nee, per transfer komt er altijd 10% belasting bij.dus pidcock 8 naar Pedersen wordt 8 +1= 9, dan Pedersen 9 naar pidcock wordt 10,5.
Er blijven plannen naar boven komen met Pidcock, Pogi, Pedersen, Mathieu,..
Dit lijkt me zeker en vast geen slecht plan, alleen even kijken of je de wissel net voor of na MSR doet(afhankelijk van de vorm van beide heren).
Dit ga ik zeker ook zelf even bekijken, bedankt!
ik heb gerekend en denk dat ik met pidcock te verkopen 7 M krijg + 2 reserve voor aankoop Pedersen die dan 9 zal kosten. Daarna krijg ik voor Pedersen 8 M en kan ik daarmee Pidcock terug kopen als ik 1 m erbij doe... heb dus 3M nodig als reserve of mis ik ergens?