Mooie wissel, want rijdt ook een lekker Ardennen-programma. Ik verwacht niet per se punten van hem morgen, maar beter iets dan niets en dan daarna mag hij echt knallen.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (35)
bottom of page
Dat betekent dat PIDCOCK de Ardennen NIETzal rijden.
Na zijn val morgen moet hij immers 2 maand revalideren. Het is een solidaire vent en gaat mee doen aan het valfenomeen der favorieten. Ik pronostikeer 1 sleutelblad en een rib of 3.
Vooral blij dat hij toch gewoon fit lijkt voor de Ardennen.
Ik heb hem en ben blij dat hij dit toevoegt aan zijn programma, maar zat hij in het begin van de week niet in het ziekenhuis met zijn heup, door val tijdens verkenning Baskenland?
Als je 4-5 transfers hebt zou ik het risico wel nemen. Ikzelf heb er nog 3 en weet niet of ik het wel moet doen. Als hij in goede vorm is, wat wss wel zal zijn anders rijd je PR niet, kan hij zeker top 10 halen, maar hij kan ook vallen waardoor zijn ardenklassiekers in het water vallen. Iets om over na te denken...
Die gaat gewoon wat meerijden en na of net voor het bos afstappen, PR en de amstel gaan niet hand in hand als je PR uitrijdt.
Gelet op de heropstanding van PID vraagje voor de experts onder jullie aub. Wie denk je die nog de meeste punten gaat opleveren: PID of VAN GILS?
Ssssttttt!!!
Heerlijk filmpje. Leuk voor (hopelijk) wat meer spankracht morgen 🖤
Je kan best afwachten en zien of hij goed rijd nu dan kan hij er zws in en anders als hij nu valt ist al verspilde transfer, niet?
Zou ik hem nu al in mijn ploeg zetten en is hij top om te rijden?
Roubaix Baby!