In mijn voorlopige team staat pidcock erin die wordt getransfert voor Pedersen, maar dan is de grote vraag: Wie pak ik me naar MSR? Hier wat argumenten voor beide mogelijkheden:
-Pedersen lijkt een zekerheid op een goede notering: zeker top 10
-Pidcock 2x gereden, 1x darmklachten dus DNF en 1x als 21 jarige, eerste seizoen in de WT goed mee op de poggio. Ongeveer als 7de boven. In de afdaling naar de kop gegaan en toen al het tempo de hoogte in gejaagt in de afdaling. Toen stuyven aanviel reageerde hij ook als eerste, daarna nog eens aangevallen en in de sprint was het op/liet hij lopen. Heel sterke msr dus in 2021. Vorig jaar na hersenschudding niet kunnen starten. 3de keer goede keer?
-Pedersen lijkt een grotere zekerheid op punten terwijl pidcock het meeste kans maakt om te winnen lijkt mij. Hij kan aanvallen in de afdaling zoals mohoric en wegblijven. Wat denken jullie?
(Als iemand een poll kan maken zou fijn zijn)
Als je kan zou ik ze beiden nemen, ik heb ze beide en doe pidcock er na san remo uit voor een 7M dan moet je geen geld overhouden en weet je ook al wie er van die categorie in vorm is (kung,powless,Madouas) heb momenteel enkel mohoric voor 7M
Naar mijn gevoel maakt P'cock meer kans op een hoge notering in Strade en MSR dan in het openingswknd, dus ik zou die strategie niet toepassen. Ik twijfel zelfs of ik hem ná MSR eruit doe wegens te duur en te veel transfers om hem er terug in te krijgen.
Maar uiteindelijk is dat niet belang voor jou want Pedersen wint MSR 😉.
En je hebt ook Pogacar?
Stel je vraag
Pedersen
Pidcock