Hallo allemaal, kunnen jullie even jullie mening geven over volgend plan?
Ik ben er me wel van bewust dat ik op deze manier al mijn transfers al op voorhand plan en dus reken op geen pech en blessures, maar dat is een gokje dat ik zou willen maken.
Ik zou starten met een ploeg te maken met 2M op de bank.
Dan Na Milaan-sanRemo :
Pogacar > Laporte en Pidcock > Philipsen
Na Roubaix:
WVA - MVP en Philipsen > Pogacar, Pidcock en Remco
Thoughts?
Het probleem met zowat alle transfertactieken is dat er toch enkele toppers starten in de strade of Milaan San Remo en dat je dan eigenlijk zo goed als de ene voor de andere zult moeten wisselen. IVM pogi wil je die dan op het einde nog eens inbrengen en dan betaal je eigenlijk 2 keer belastingen, wat mi niet ideaal is.
De beste tactiek lijkt me de grote namen allemaal van in het begin in je team te zetten. Dan kan je mss een type als madouas/Kung/mohoric missen door te weinig beginbudget, maar wat gaan die opleveren tov die grote mannen?
Als je dan later wil transfereren zal het ook veel makkelijker gaan.
Als je wilt transferen doe dit voor MS, WVA,PHILLIPSEN EN LAPORTE ZIJN NO -BRAINERS dus die moet je van in het begin zetten . Je moet het niet te moeilijk maken. MVDP DIE KAN JE ERIN ZETTEN VOOR MS OF ERIN ZETTEN IN HET BEGIN , NIET NA MS.VOOR DE GROTE 3 ,WOUT BEGINT HET OPENINGSWEEKEND EN POGI BEGINT IN DE STRADE EN MS DAARNA WISSELEN EVENTUEEL .En nadien Pogi voor LBL.
Laporte en philipsen beide niet pakken voor openingsweekend en strade? Ik zou zeker nog eens nadenken over een ander plan
Als je deze wissels zou willen doen na MSR, heb je trouwens maar 1M op overschot nodig.(ipv 2M)
Zou Laporte toch al nemen voor het openingsweekend ook, daarnaast vind ik MSR ook te vroeg om al 2 transfers op te offeren, eentje kan wel al
Laporte vind ik toch een risico'tje. Dat zijn 4 koersen dat hij kan scoren die je skipt.
Pidcock -> philipsen snap ik wel ergens.