Ik blijf ermee worstelen. Pogacar voor Pedersen na MS? Lijkt me logisch, maar misschien pakt Pedersen wel dikke punten in MS. En die miljoentjes op de bank brengen brengen na de grote wisseltruc ook niet op tot een paar weken voor het einde. Twee transfers na MS dan maar? Nou nee, want het risico op valpartijen, pijntjes en ontstoken luchtwegen is te groot. Voor je het weet zijn je transfers op voordat de Ardennen nog maar aan de einder beginnen opdoemen.
Dus wat ben ik nu van plan. Momenteel dus, voorlopig ook. En misschien en eventueel. Afhankelijk van het programma van MVDP, vooral. Ervan uitgaande dat MVDP eraan begint in MS, ga ik hem die dag wellicht nog wat rust geven. Ik hou even 2 miljoen op de bank en zet hem erin voor Pogi na MS. Inderdaad, MVDP zal waarschijnlijk dikke punten halen in MS. Maar gaat niet iedereen hem viseren? Is hij al terug in vorm, na zijn weekske skivakantie? Maar vooral: MVDP op de bank laten geeft me de kans om naast Pedersen nog vrijgekomen centjes aan notoire puntenpakkers te spenderen. Ik heb dan geld genoeg voor Kung en ik kan een 3-miljoentje opwaarderen naar een volwaardige 5-miljoencoureur. Van Gils bvb, die in Strade al wat puntjes zou kunnen sprokkelen. Daarna mag hij op de bank rusten tot de klimklassiekers.
Gesteld dat MVDP niet holderdebolder beslist om Strade te gaan rijden, denk ik dat ik dit risico ga nemen. Wat vinden jullie? Goed zot of niet?
Vdp deelt geen cadeautjes uit in monumenten denk ik. En zijn ambities zijn een monumentje meepikken (LBL lijkt me niet haalbaar) en olympisch kampioen worden, zo simpel is het voor hem 🙂. Als dat het enige is dan kan je met je lamborghini al eens wat donuts draaien op de skipiste.
De polsen zijn ok. Hopelijk blijft hij recht in LBL deze keer.
Het kan maar ik durf gewoon echt niet zonder mvdp naar msr
ik was van plan WvA te wisselen voor Pogacar voor strade en na MS Pogacar terug voor WvA. Kost me wel 3 mio
Ik doe die tactiek en iedereen lacht me uit.. ma ik merk dat er stilletjes aan veel die tactiek toepassen..
Ik blijf erbij het is geen garantie dat mathieu beter scoort of pedersen in ms , integendeel.. ik hou rekening moesten ze nog samen zijn , dat mathieu jasper handje helpt ook..
Deze post is onder review geweest. Al een dagje oud dus. Intussen denk ik dat ik eruit ben. Met dank aan de analyse van een deskundig forumlid.