Zijn er nog podcast zoals kopman? Waar ik met plezier naar luister. Michel wuyts zou er ook 1 hebben maar vind ik precies niet? Uiteraard over de komende koersen/vjklassiekers.
Nog een aantla leuke zijn: Kop over Kop (van eurosport), Wielerflits, In het Wiel - allemaal grootsdeels NL, maar best interessant. Kan je allemaal op Spotify vinden
Wielerflits kan ik echt niet aanhoren. In het wiel kan ik goed hebben, maar daarbij moet je echt wel bereid zijn om van het uur podcast er 40 minuten gelul (niet zelden grappig) aan te horen, 2x5 minuten intro/outro en voor de rest wel redelijk spot on. Kop over kop is me niet bekend. Merci voor die tip.
Wel, ik ben geen fan van het nieuwsblad maar de titel "Philipsen zal zijn kansen opeisen",daar zat ik ook al wel even mee in mijn gedachten. Mss moet ik em toch maar eens luisteren 😋.
Wuyts & Vlaeminck is ook ééntje (van HLN). Vandaag nieuwe aflevering online gekomen
Nog een aantla leuke zijn: Kop over Kop (van eurosport), Wielerflits, In het Wiel - allemaal grootsdeels NL, maar best interessant. Kan je allemaal op Spotify vinden
Ik vind wielerclub wattage wel leuk, geen idee wanneer ze terug beginnen
de aflevering van café koers vond ik wel interessant ;)
Ik denk dat er nog een algemene voorbeschouwing komt van sporza met vb. José de Cauwer en Vandegoor, zo was het toch vorig jaar dacht ik