Ik twijfel ook nog, vele renners zijn nog niet in topvorm in hun 1e wedstrijd. Maar als ik kijk naar Pogi's 1e wedstrijd van elk seizoen de laatste jaren wint hij vaak direct, dus blijft een kopbreker
Da's de vraag van 12 miljoen. Ik ben zelf al 112 keer van gedacht veranderd. Ik was eerst overtuigd van mijn transferplan Pogacar, met nu neig ik er met naar om hem eruit te laten, te starten met meer middenmotors die in het eerste seizoensdeel veel rijden en mijn transfers zo veel mogelijk op te sparen tot het einde.
Ik twijfel ook nog, vele renners zijn nog niet in topvorm in hun 1e wedstrijd. Maar als ik kijk naar Pogi's 1e wedstrijd van elk seizoen de laatste jaren wint hij vaak direct, dus blijft een kopbreker
Deze vraag is hier al minstens één keer gesteld dus ik zal het voor jou samenvatten:
Een populair plan hier is om hem niet te kiezen bij de start en 4M over te houden.
Dan kun je voor de E3 prijs Laporte uit je team gooien en Pogacar inbrengen.
Hoe de belasting werkt kun je in een ander topic terugvinden.
Daarna kun je na aanvang van de Brabantse pijl Pogacar terug uit je team doen en Campenaerts inbrengen.
Na die 2 transfers heb je dan 7M over zodanig dat je je favoriete 3M Capiot kunt vervangen door Remo voor LBL
Da's de vraag van 12 miljoen. Ik ben zelf al 112 keer van gedacht veranderd. Ik was eerst overtuigd van mijn transferplan Pogacar, met nu neig ik er met naar om hem eruit te laten, te starten met meer middenmotors die in het eerste seizoensdeel veel rijden en mijn transfers zo veel mogelijk op te sparen tot het einde.