Waarom neemt iedereen hem?
Bijna iedereem doet hem al weg na MS voor Pedersen of zo, maar ik zie pedersen zelfs meer punten pakken dan hem in MS en als dat niet gebeurt dan zijn het miss maar 20 punten meer dan Pedersen. Dus dan vraag ik mij af waarom iedereen hem neemt voor alleen strade. Het is wel grote kans dat hij wint in strade maar dat zijn maar 80 punten want als je hem niet neemt kan je bv. Pidcock nemen en die maakt de kopman punten al goed. En als je hem niet neemt dan heb je ineens 4 mil minstens meer voor je middenveld. En die 4 miljoen maakt die punten van Strade Bianche sowiso goed.
Dus kunnen mensen die hem nemen mij effe verklaren waarom?
Eigenlijk kan je van VDP toch net hetzelfde zeggen?
Een combo van pakweg Benoot + Kung (2x7M) levert denk ik toch ook meer punten op dan (zowel pogi als VDP)+2M?
Niet?
Naja als pogi wint als kopman strade , is het wel mooi mee genomen 105 punten, ik vind het dan juist logischer te starten met pogi en niet met mathieu. Juist voor strade indd.. in milaan is het geen garantie dat mathieu wint, daarom komt hij er pas in voor pogi na milaan
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wie de meeste (expected) punten opbrengt, Pogi of 2 subtoppers.
In de meeste RMT's (waar is de commissaris?) zie ik geen pogacar.
Jouw, weliswaar terechte, punt is eerder al gemaakt.
Ik was ook al aan het twijfelen voor pidcock maar ik wil eerst ff de algarve volgen voor ik nieuwe conclusies trek
Zelfde redenering die ik heb volledig mee akkoord, met een powless, pidcock kan je perfect verder voor strade.
Het is natuurlijk pogacar en hij kan zowel strade als ms winnen, maar dat maakt 180 punten (+50 als je hem kopman maakt). Maar wint hij ze beide nu zijn focus niet op het voorjaar ligt? Ik zie het precies niet ....zelfs in het beste geval scoort hij nog geen 20 ppm ... Mijn hart zegt ja, maar mijn verstand zegt nee. En in wielermanagertermen moet je je verstand gebruiken zeker?
Ik neem Pogacar niet