De 125 punten die Pogi waarschijnlijk zal halen is de referentie geworden voor de Ardennen transfers. Heb Cosnefroy gehaald voor BP en als kopman gezet, dus die zie ik de kaap halen. Heb nu Skjelmose gezet en nog 1 transfer over. Wie zien jullie nog >125 punten halen? Ik twijfel vooral tussen Van Gils of Pogi. Ayuso is ook goed, maar 125? Wat denken jullie?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (10)
bottom of page
Spijtig dat je Van Gils niet al had, ik ruilde de Lie in voor Van Gils vóór de Strade en Milaan. Als ik nu moet kiezen tussen beide: toch Pogacar.
Had je ipv Van Gils Skjelmossel gezet zou mijnn keuze die zijn in jouw situatie.
Maar, "iedereen" gaat er vanuit dat Mossel 3 keer top 5 rijdt, een "mindere" wedstrijd met bv 10de in WP en hij haalt een Poggi, zelfs met een tweede of derde plaats als kopman niet meer in. Er mag ook niets gebeuren in 3 (drie!) wedstrijden voor Mossel en dan heb ik het niet over vallen maar alle eventualiteiten die er bij horen, lek, mindere dag 3 dagen na een vorige uitputting, ne keer relaxer rijden na podium in AG of na podium WP want content enz..
Ik heb zelf Van Gils dus maar ik denk dat Pogacar (klein beetje) meer haalt zonder risico.
Voor wat het waard is en ik moet zelf nog ofwel SkjelMossel of Pogacar inbrengen...
Stel je pakt Cosnefroy kopman voor Luik (die heb je dus al) en die wordt tweede, dan mis je maar 5 extra kopmanpunten. Dan is de benchmark voor andere renners dus maar 105 ipv 125 punten.
Je kan in dit voorbeeld de naam Cosnefroy natuurlijk vervangen door Pidcock, Skjelmose etc